Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

E. V.

Naar: bol.com

28/12/2024

Beste Test-Aankoop, Ik wil u graag mijn situatie voorleggen, omdat ik mij als consument in de steek gelaten voel door Bol.com. Ik heb bij hen op dinsdag 24/12 een cadeaukaart van 50 euro aangeschaft, die ik cadeau wilde geven. Echter, door een fout in het e-mailadres bij het invoeren van het afleveradres kan ik nu geen gebruik maken van mijn cadeaukaart. Bol.com weigert mij toegang te geven tot het door mij gekochte product en biedt geen redelijke oplossing. De situatie verliep als volgt: onmiddellijk na het voltooien van de bestelling zag ik dat het afleveradres een fout e-mailadres bevatte. Dit gebeurde doordat het e-mailadres automatisch werd ingevuld door hun systeem; ik heb het niet handmatig ingevoerd. Het is een e mailadres waartoe ik vroeger toegang had maar nu sinds juli niet meer gebruikt wordt. Binnen twee minuten na het plaatsen van de bestelling heb ik contact opgenomen met Bol.com om de fout te melden en een oplossing te vragen. Helaas kreeg ik te horen dat zij niets konden doen en dat de verantwoordelijkheid volledig bij mij zou liggen. Ik vind dit een onredelijke houding van Bol.com, omdat ik de fout direct heb gemeld en het probleem binnen een tijdsbestek van enkele minuten eenvoudig opgelost had kunnen worden. Het voelt alsof ze de schuld voortdurend op mij proberen af te schuiven, terwijl ik naar mijn mening alles in mijn macht heb gedaan om het probleem snel te corrigeren. Daarnaast kan ik in hun algemene voorwaarden nergens terugvinden dat een dergelijke situatie een geldige reden is om mij als klant niet te helpen. Het lijkt erop dat Bol.com eerder een gebrek aan bereidwilligheid toont dan dat er echt sprake is van een technische beperking. Dit zorgt ervoor dat ik niet kan profiteren van wat ik heb aangeschaft, en dit lijkt mij een schending van mijn consumentenrechten. Ik voel me diep teleurgesteld en machteloos in deze situatie en hoop dat u mij kunt adviseren over mijn rechten in deze kwestie en de stappen die ik kan ondernemen. Indien nodig kan ik verdere correspondentie met Bol.com en details over de aankoop aanleveren.

Berichten (4)

bol.com

Naar: E. V.

30/12/2024

Goedendag Els, Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen we het bestelnummer of je klantnummer. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 28 december 2024 17:15 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Bon ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

E. V.

Naar: bol.com

30/12/2024

24 december 2024 Bestelnummer A0-00-23-JD-2J

bol.com

Naar: E. V.

31/12/2024

Goedendag Els, Bedankt voor het sturen van het bestelnummer. We begrijpen dat de situatie erg vervelend is, maar we kunnen helaas niets doen. Op het moment van bestellen, ben je als klant er zelf verantwoordelijk voor om een correct e-mailadres in te vullen. Vervolgens wordt de digitale cadeaubon direct verstuurt naar het ingevulde e-mailadres. Wij kunnen dit niet ongedaan maken. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 30 december 2024 18:46 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van ELS V ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

E. V.

Naar: bol.com

31/12/2024

Sorry , dit staat nergens in de voorwaarden dat zo’n fout niet kan rechtgezet worden!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform