Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Standaard Boekhandel

08/12/2024

Betreft: Vraag betreffende bon GFT2023192402801 Geachte heer/mevrouw, Ik richt mij tot u met betrekking tot een cadeaubon van de Standaard Boekhandel met referentie GFT2023192402801, waarvan de geldigheidsduur verstreek in februari. Tot mijn spijt ontdekte ik onlangs dat deze bon niet meer kan worden verzilverd. Gezien de omvang en reputatie van de Standaard Boekhandel, hoop ik dat er alsnog een mogelijkheid is om deze bon in te wisselen. Als trouwe klant én als iemand die al meer dan 20 jaar lid is van Test Aankoop, durf ik met vertrouwen deze vraag bij u neer te leggen. Ik hoop dat u begrip heeft voor mijn situatie en dat u kunt nagaan of een uitzondering mogelijk is. Bij voorbaat dank voor uw inspanningen en begrip. Met vriendelijke groet, Deschodt Katleen

Berichten (2)

Standaard Boekhandel

Naar: K. D.

08/12/2024

Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , Hartelijk dank voor je bericht aan Standaard Boekhandel. Je vraag werd goed ontvangen én geregistreerd onder het nummer 1270558. Wegens onvoorziene omstandigheden en drukte kan een antwoord even op zich laten wachten. Degemiddelde wachttijd bedraagt momenteel vijf tot zes werkdagen. Mogen we je daarom vragen om bij voorkeur geen herinnering te sturen? Onze klantendienst doet er alles aan om de achterstand zo snel mogelijk weg te werken en je van een spoedig antwoord te voorzien. Alvast bedankt voor je begrip en geduld. Met vriendelijke groeten, Stef Blokerye Jouw vraag Volg ons op:

Standaard Boekhandel

Naar: K. D.

12/12/2024

Ons antwoord Beste , Hartelijk dank voor je bericht aan Standaard Boekhandel. We begrijpen dat het niet fijn is dat je boekenbon is vervallen. Door een vervaldatum duidelijk op onze boekenbonnen te vermelden, stimuleren we de klant om de bon ook effectief te gebruiken. Zonder vervaldatum is het risico groter dat de bon in een schuif belandt en niet gebruikt wordt. Wat zonde is voor zowel de schenker als de ontvanger. Bijkomend is het zo dat hoe langer de bon niet ingeruild wordt, hoe meer waarde hij verliest, m.a.w. minder waar voor het hetzelfde geld als de ontvanger bijvoorbeeld jaren wacht. De keuze van de directie om de termijn opéén jaar te zetten, werd gemaakt omdat we merken dat het overgrote deel heel snel wordt ingeruild, mede daar dit het ideale (eindejaars)geschenk is waarbijéén jaar de correcte periode is. We begrijpen echter dat het mogelijk is dat je de bon even uit het oog verliest, waardoor we een marge geven vanéén maand na vervaldatum. Je boekenbon valt echter buiten deze marge, we moeten je teleurstellen en kunnen hiervoor geen toestemming geven voor gebruik. Met vriendelijke groeten, Klantendienst Jouw vraag Volg ons op:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform