Terug

bon word niet vervangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. L.

Naar: Brico Belgium

30/11/2023

beste,ik kocht een cadeaubon voor mijn zoon in de winkel te Roeselare op 17 juni ll ter waarde van 225,00 euro.Mijn zoon is jammer genoeg de bon kwijtgeraakt. Ik had reeds contact met de klantendienst om de bon opnieuw te kunnen ontvangen, en kreeg als reactie dat het nummer op het kasticket niet volledig is en daardoor niet teruggevonden kan worden. Is mijn schuld niet dat dit niet volledig is toch? De laatste 4 cijfers zijn vervangen door sterretjes?? Ik heb het kasticket nog liggen als bewijs.

Berichten (1)

Brico Belgium

Naar: V. L.

01/12/2023

Beste Valerie,De laatste 4 cijfers worden bewust verstopt.Daar kan U uiteraard niets aan doen.De kaart die u bent verloren is ondertussen geblokkeerd.Een nieuwe cadeau kaart zal per mail opgestuurd worden.Een medewerker zal u informeren van zodra deze is verstuurd.Onze excuses voor de situatie.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Justin DouzeKlanten Service ClientèleAlfons Gossetlaan 461702 Groot-BijgaardenBelgië - Belgiquewww.brico.be--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform