Terug

Bon niet te activeren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Bongo

30/01/2020

Beste, ik kreeg een bongo bon maar krijg die niet geactiveerd in de app. Ik heb jullie al hierover via mail gecontacteerd op 2, 9 en 20 januari. Krijg steeds een ontvangstbericht met dat jullie jullie systemen aan het updaten zijn en dat het wat langer kan duren ...Heb ook in bijlage een foto van de bon en van het aankoopbewijs toegevoegd, wat jullie opgeven dat we moeten doen in zo'n geval. Ik heb ook naar jullie telefonische helpdesk gebeld, op 23 en 30 januari. Meer dan 10 minuten zonder antwoord, met een hoogst irritante wachtmuziek (ruis). Lijkt me dat jullie bewust zo de klanten weghouden van deze helpdesk. Ik wil die bon zo snel mogelijk activeren zodat ik die kan verzilveren. Ik heb een zeer slecht gevoel bij jullie bedrijf, want een slechte service na verkoop is dikwijls een aanduiding dat het bedrijf in slechte papieren zit. Ik zal dan ook niet nalaten om iedereen af te raden om Bongo bonnen aan te schaffen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform