Beste, ik kreeg een bongo bon maar krijg die niet geactiveerd in de app. Ik heb jullie al hierover via mail gecontacteerd op 2, 9 en 20 januari. Krijg steeds een ontvangstbericht met dat jullie jullie systemen aan het updaten zijn en dat het wat langer kan duren ...Heb ook in bijlage een foto van de bon en van het aankoopbewijs toegevoegd, wat jullie opgeven dat we moeten doen in zo'n geval. Ik heb ook naar jullie telefonische helpdesk gebeld, op 23 en 30 januari. Meer dan 10 minuten zonder antwoord, met een hoogst irritante wachtmuziek (ruis). Lijkt me dat jullie bewust zo de klanten weghouden van deze helpdesk. Ik wil die bon zo snel mogelijk activeren zodat ik die kan verzilveren. Ik heb een zeer slecht gevoel bij jullie bedrijf, want een slechte service na verkoop is dikwijls een aanduiding dat het bedrijf in slechte papieren zit. Ik zal dan ook niet nalaten om iedereen af te raden om Bongo bonnen aan te schaffen.