Terug

Bon niet geactiveerd bij aankoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: VIVABOX

28/09/2020

Beste,ik kreeg een negental maanden geleden een Vivabox ONTBIJT DELUXE cadeau van kennissen. Deze bon is geldig voor drie jaar en drie maanden na de aankoop. Afgelopen week heb ik deze bon proberen registreren zodat ik hiermee een reservatie kon maken bij één van de aangesloten restaurants. éénmaal op de site van Vivabox kreeg ik de melding dat deze box een 'ongeldige status' heeft. Daarop heb ik, zoals de site mij vraagt, telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Zij vertelden mij dat bij de aankoop van de Vivabox, de activatiecode van de box zelf niet werd ingescand waardoor deze box op 'inactief staat'. Om dit probleem op te lossen zou ik een bewijs van aankoop moeten voorleggen. Dit is logischerwijze niet mogelijk aangezien ik deze box cadeau heb gekregen en ik dus niet weet waar deze gekocht is, noch over het bewijs van aankoop beschik. Hierop vertelde de klantendienst dat zij mij niet wilden verderhelpen en dat dit mijn eigen probleem is.... Dit verbaast mij ten zeerste aangezien vivabox zijn producten voorstelt als 'het ideale cadeau om te geven', 'perfect om iemand mee te verwennen'... Echter ben ik als ontvanger de gedupeerde omdat de winkel de activatiecode is vergeten in te scannen en de klantendienst van Vivabox weigert hulp te bieden of te zoeken naar een mogelijke oplossing. is het de bedoeling om bij het ontvangen van het cadeau, of het geven van het cadeau dan telkens het kassaticket mee te geven zodat de persoon kan zien hoeveel dit exact heeft gekost en achteraf als er problemen zijn, dit tenminste kan voorleggen?? dit lijkt mij niet het principe van het 'ideale cadeau'....Ik kan nu dus geen gebruik maken van de bon hoewel deze nog voor minstens 30 (!!) maanden geldig zou moeten zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform