Terug

Bon Gastronomisch Dineren onwaardig

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. L.

Naar: Bongo

02/04/2024

Onlangs hebben wij als cadeau voor ons huwelijk een Bongobon Gastronomisch dineren gekregen van familie. Na enig zoekwerk zijn we uitgekomen bij het Fletcherhotel Elzenduin. Helaas moeten wij u mededelen dat het hotel niet aan onze verwachtingen voldeed en zeker niet aan de standaard van een 4-sterrenhotel.Wij zijn diep teleurgesteld, misnoegd en ontevreden over de kwaliteit van het gastronomisch menu dat ons voorgeschoteld werd. Het varkenshaasje was te taai gebakken, de ratatouille was niet gaar, het dessert bestond uit yoghurt en de soep leek rechtstreeks uit een blik te komen. Daarnaast ontbrak het aan tafellinnen, iets wat naar onze mening wel aanwezig zou moeten zijn voor een luxe diner. Wij hadden ons enorm verheugd op een culinaire ervaring tijdens ons Gastronomisch diner, echter is dit alles behalve de realiteit gebleken. Wij hopen dat u begrip heeft voor onze teleurstelling en zien graag een passende oplossing tegemoet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform