Terug

Bon adidas

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: Klarna

30/11/2023

Beste, op donderdag 23/11/2023 heb ik op de site van adidas.be een bon besteld voor een bedrag van 150 euro. Deze diende betaald te worden via de applicatie van Klarna. De betaling is gebeurd (bewijs staat op afschrift bankrekening). De 150 euro is van mijn rekening gehaald, maar ik heb nooit de bon ontvangen. Initieel heb ik adidas gecontacteerd, maar zij hebben mij gezegd dat zij geen order hebben ontvangen en dat de betaling van Klarna er niet doorgekomen is. De dag zelf heb ik contact gehad met de klantenservice van Klarna en hun het bewijs van betaling doorgestuurd. Ik krijg als antwoord dat een specialist contact met mij zal opnemen binnen de 1-2 werkdagen. Op datum van schrijven is het ondertussen 30/11/2023 en ik heb nog steeds geen enkel antwoord gehad. Er zijn screenshots gemaakt van het gesprek. Op 28/11/2023 heb ik een herrinnering gestuurd in hetzelfde gesprek met de vraag om alsnog contact met mij op te pakken. Echter geen enkel antwoord gekregen. Ik zou graag mijn 150 euro recuperen.

Berichten (1)

A. L.

Naar: Klarna

17/12/2023

Herrinnering


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform