Op di 4/10 (rond de middag) heb ik via de website van Bolero.be een beleggingsproduct trachten te verkopen 'ING sprinter LONG Silver', dat had op dat moment een waarde van ca. 20000 euro. Dit gebeurde door online tot 3 maal toe een verkooporder te plaatsen, een stoporder (dit is een verkoop aan een bepaalde prijs) en nadien een marktorder (dit is de verkoop aan de prijs van de markt op dat moment, dit gebeurt normaal gezien onmiddelijk). Ook heb ik 2 maal contact gehad met de telefonische klantendienst van BOLERO. Telefonisch werd er bevestigd dat er technische problemen waren op dat moment op EURONEXT (= beurs). Onder normale omstandigheden zou deze order steeds hebben plaatsgevonden, zonder de technische problemen. In de late namiddag was de waarde van dit beleggingsproduct dusdanig gedaald dat er een limiet werd bereikt, opdat dit automatisch werd stopgezet met een restwaarde van 3500 euro. Die dag en de volgende dagen heb ik ook mij beklag gemaakt via mailverkeer naar Bolero. Zij erkennen schriftelijk het probleem en verstuurden mij ook het bericht van EURONEXT naar aanleiding van dit probleem, maar nemen hierin geen verantwoordelijkheid en verwijzen mij enkel door naar EURONEXT. Ondertussen heb ik wel een bedrag van 16500 euro verloren, terwijl deze dienst ervoor moet zorgen dat ik een product kan aankopen en verkopen wanneer ik (als klant) dat zelf wil tijdens de openingsuren. Is het mogelijk mij in dze kwestie verder te kunnen helpen.Alvast bedankt voor uw reactie,vriendelijke goeten,Stefan Geurts