Terug

Bol verschuilt zich achter de verkopers

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: bol.com

04/10/2023

beste, ik bestelde een koptelefoon Marshall via Bol op 16.07.Al na een tijdje viel soms de muziek uit aan één kant. Deze problemen bleven duren en 3 weken geleden nam ik contact op met Bol om te zien wat er moest gebeuren. Ik ging er vanuit dat het artikel gewoon terug moest gestuurd worden voor reparatie onder garantie. Echter zo simpel is het niet. Ik moest de verkoper contacteren. Die had enkel 1x gereageerd om een soort van update te doen. Dit werkte niet. Nadien geen enkele reactie van de verkoper meer gehad. Bol dan terug beginnen contacteren en telkens het zelfde liedje : 2 werkdagen wachten.Dit spelletje duurt nu al een paar weken. Enorm tijdsverlies en nog steeds geen oplossing voor een koptelefoon van een paar maanden oud. Het doet wel nadenken of Bol wel zijn verkopers checkt alvorens ze mogen verkopen. En nadien trekt Bol zijn verantwoordelijkheid terug en verstoppen zich achter de verkoper

Berichten (1)

bol.com

Naar: M. P.

05/10/2023

Goedemorgen Sandra,Bedankt voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat de koptelefoon niet meer goed functioneert en je geen reactie meer ontvangt van de verkoper. We nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op zodra er meer informatie bekend is.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform