Terug

BOL herkent BTW nummer niet en wil niet helpen - bestelling noodgedwongen op prive account

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. G.

Naar: bol.com

17/10/2019

beste, ik probeerde een zakelijke account aan te maken maar ons BTW nummer werd niet herkend. VIES ligt uit, al verscheidene dagen - ik heb kruispuntbank en dergelijke doorgestuurd zonder resultaat. Mijn dringende bestelling heb ik op prive account moeten doen. Achteraf wordt gezegd dat de factuur niet aangepast kan worden op bedrijfadres. dus: bestelling annuleren en opnieuw doen. Kredietkaart niet voor 1500 maar voor 3000 EUR reservaties. Waarom wordt ander bewijs niet aanvaard? Wanneer ik om aanpassn factuur vraag krijg ik als antwoord dat het mijn eigen schuld is, ik had het adres naar moeten aanpassen. De muis die ik afzonderlijk bestelde en niet kon annuleren moet ik dan maar terugsturen en dan een juist adres geven, het is per slot van rekening mijn eigen fout. Klantvriendelijk? dit is een keer, maar nooit meer en zalhet iedereen ook afraden.

Berichten (5)

bol.com

Naar: N. G.

17/10/2019

Beste meneer/mevrouw,Bedankt voor je mail!Dat is niet de bedoeling.Ik zal je doorzetten naar de technische dienst die je daar mee kan helpen. Het kan ook zo zijn dat er een storing is op dit moment.Met vriendelijke groet,Rickbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.

N. G.

Naar: bol.com

17/10/2019

Geachte, het zou al goed zijn als de reservering kredietkaart voor de geannuleerde bestelling verwijderd wordt. Bovendien... De muis terugsturen, op retour wachten, op centen wachten en dan opnieuw bestellen... Echt?Klantenservice is degenen die zeiden dat ik dan maar bij VIES moest gaan klagen als het BTW nummer niet erkend wordt. U begrijpt dat ik een constructiever antwoord verwacht. Met vriendelijke groet.

N. G.

Naar: bol.com

17/10/2019

Beste, ik krijg nu een bericht van uw klanten dienst dat het VIES uit ligt. Dat zeg ik al sinds deze morgen. U leest ook de mails niet: ik heb mijn privé account gebruikt. Zoals ook al eerder gemeld. Me nu aanraden een privé account te gebruiken is de perfecte illustratie daarvan. Ondertussen heb ik geen antwoord voor de factuur van de muis en de 2x gereserveerde ,1500 EUR voor een bestelling die ik moest annuleren en herbeginnen omdat een factuur achteraf niet gemaakt kon worden. Mag ik nu antwoord op mijn vragen? Ik had al alternatieven (, Google, Kruispuntbank) doorgegeven voor het VIES maar deze wil u niet dus dat is dan maar zo.Met dank bij voorbaat voor de oplossing reservering kredietkaart en factuur voor de muis.Vriendelijke groeten.

bol.com

Naar: N. G.

18/10/2019

Beste meneer/mevrouw,Bedankt voor je mail. Helaas kan ik niet uit de mail halen wat je hier precies mee bedoelt. Wat is je vraag precies?Ik hoor het graag van je. )Met vriendelijke groet,Danielbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.

N. G.

Naar: bol.com

18/10/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform