Terug

bol.com weigert een onderzoek op te starten bij Bpost

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. S.

Naar: bol.com

01/02/2022

Beste, ik bestelde meer dan 2 maanden geleden een laptop van 720 euro bij bol.com. Deze kwam te laat aan en omdat het een cadeau was en ik al iets ander had, stuurde ik de laptop op 26 november terug via Bpost. Ondertussen is het 2 februari en zit de laptop nog steeds vast bij Bpost. Op de tracking staat het al meer dan 2 maanden op 'Verwerking door Bpost'. Ik heb meerdere keren met beide partijen contact opgenomen en het zit zo dat bol.com contact moet opnemen met Bpost om dit probleem op te lossen, maar bol.com weigert dit te doen. Elke keer als ik bol.com hierover aanspreek zeggen ze dat ze niets kunnen doen en word ik afgewimpeld. Bpost kan alleen een onderzoek opstarten als bol.com een dossier bij Bpost opstart, dus ik zit ten einde raad.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform