Terug

Bol.com select

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

I. V.

Naar: bol.com

08/10/2025

Beste, ik had een bestelling geplaatst en perongeluk geduwd op het knopje van select en ik heb het proberen opzeggen maar ik vond alleen maar dat ik het kon opzeggen voor 1 of 2 maanden. Nu gaat er dus automatisch geld van mijn rekening wat ik niet wil want ik koop niet zo vaak iets op bol.com.

Berichten (1)

bol.com

Naar: I. V.

09/10/2025

Goedemiddag, Helaas wordt er geen bestel- klant- of factuurnummer genoemd, dus we kunnen het account niet erbij zoeken. Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 8 oktober 2025 17:46 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Bol.com select ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform