Ik heb een monitor van 500 euro gekocht van LG maar na 2.5 jaar was deze kapot.Ik heb deze aangeboden ter reparatie bij Bol.com waarbij ik 400 euro herstelkosten moest betalen. Dit heb ik geweigerd. Daarna heb ik contact opgenomen met LG en kreeg ik volgend antwoord na een maand:Beste,Uw model monitor model heeft 3 jaar warranty, een in home herstelservice.Staat het model bij u thuis? dan kunnen we een serviceverzoek indienen bij Cerepair (in Nederland) of LetMeRepair,be (Belgie) en komt er een service engineer bij u langs. Het is foutief (door bol.com? ) bij ZesGoes. aangemeldHelaas was mijn monitor al naar het containerpark nadat het 1.5 maand thuis heeft gestaan.Zoals ik het zie was mijn monitor dus binnen garantie maar heeft bol.com dit verkeerd beoordeeld als een toestel met 2 jaar garantie ipv. 3.Ze zijn niet bereid om iets van compensatie te geven en zeggen dat het mijn schuld is omdat ik de monitor heb weggedaan.[CASE:202410612]reparatie nr 59594893ReparatienummerBC59594893MerkLGArtikel35WN65C-B (8806091007551)Aankoopdatum26 mei 2021Serienummer102NTMX9C027StoringomschrijvingOmschrijving: Toestel stopt plots met werken. Maakt een bieb tijdens het opstarten. - Mogelijke oorzaak: Geen aanwijzing voor wat de oorzaak is. ook niet intensief gebruikt.