Terug

Bol.com levert wel / niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. J.

Naar: bol.com

16/11/2023

Ik koop een product bij Bol.com (waarde € 3,49).Via e-mail word ik op de hoogte gebracht dat het pakje is verzonden.Enkele dagen nadien krijg ik de vraag van Bol.com af het pakje is aangekomen. Ik antwoord negatief.Ik word door verzonden naar de partner ABC-ShopLine. Daar krijg ik te horen dat het pakje via PostNL is verzonden maar zoek is geraakt.Er wordt mij gevraagd of ze een nieuw pakje moeten opsturen. Ik antwoord positief. Een week later neem ik opnieuw contact op met ABC-ShopLine omdat het pakje nog niet is toegekomen. Blijkt dat het opnieuw is zoekgeraakt.ABC-ShopLine beslist daarop, in overleg met Bol.com, om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te storten.Van klantenservice gesproken.Klant is koning maar blijkbaar niet bij Bol.com.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform