Beste Dascha,
Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb de kwestie even nagekeken en ik zie dat u beide verkopers inmiddels heeft gemaild over de niet ontvangen artikelen. U heeft over artikel ‘Fluffy bucket hat’ contact gehad met de verkoper, die aan u heeft vermeld dat dit pakket is geleverd bij een afhaalpunt en spoedig wordt teruggestuurd naar de afzender. Na ontvangst hiervan, verwerken zij de bestelling en komt de factuur te vervallen.
U heeft ook de verkoper van artikel ‘5 Stuks - Microvezel brillen doekjes’ gemaild en zij hebben u gevraagd om het verzendadres te bevestigen. Zij geven aan dat het wel tijdig is verzonden. Graag wil ik u vragen om op deze mail te reageren, zodat de verkoper het verder met u kan oplossen. Mocht u daarna nog vragen hebben dan horen we dat graag.
Fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groet,
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: zaterdag 12 oktober 2024 19:00
Aan: webcare webcare@bol.com
Onderwerp: Bol.com ingeleverd artikel betalingsherinnering