Terug

bol.com houd me aant lijntje

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: bol.com

08/08/2023

besteik heb sinds ruim een week 2 artikels aangemeld voor retour Bestelnummer 1616652609Bestelnummer 1614685983jullie zeggen steeds verkoper stuurt mail met retourbiljetten echter verkoper reageert niet nizt op jullie niet op mijn mail dagelijks neem ik contact op bol.com chat telkens zeggen ze contact opgenomen met verkoper maar der gebeurt niks ik wacht nu nog 2 dagen dan gaat u aangetekende ingebrestelling ontvangen ik ben voledig in men recht jullie houden zich niet aan afspraken van gratis retour

Berichten (4)

bol.com

Naar: L. P.

09/08/2023

Goedemorgen Leo,Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

bol.com

Naar: L. P.

09/08/2023

Goedemorgen Leo,Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

L. P.

Naar: bol.com

09/08/2023

en nog steeds niks gehoord waar blijven die retourtiketten ??moet ik echt daarvoor de vrederechter inschakelen ?

L. P.

Naar: bol.com

09/08/2023

en nog steeds niks gehoord waar blijven die retourtiketten ??moet ik echt daarvoor de vrederechter inschakelen ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform