Beste, ik bestelde een drinkfles van het merk Opulfy bij bol.com. Er werd mij een verkeerd artikel geleverd (verkeerde kleur en geen rietje terwijl de beschrijving en foto duidelijk over een drinkfles met rietje spreken). Toen ik mijn artikel retour aanmeldde, kreeg ik melding van bol.com dat ik contact moest opnemen met het partnerbedrijf (Opulfy). Opulfy stelde me voor om 5 euro terug te betalen. Bij weigering van mijn kant (ik wens een volledige terugbetaling of levering van het correct artikel), zij Opulfy dat ik de drinkfles dan retour moest sturen volgens de voorwaarden van bol.com. Op bol.com kreeg ik enkel een chatbot te pakken die zei dat het retourlabel via mail door Opulfy zou opgestuurd worden. Opnieuw contact opgenomen met Opulfy die terug naar bol.com verwijst voor retourlabel. Op bol.com via chatbot dan toch een chat te pakken gekregen met een echt persoon (al twijfel ik of het wel degelijk om een echt persoon ging). Deze persoon verwijst naar een automatische mail met retourlabel die ik niet gekregen heb. Uiteindelijk was het voorstel dat ik zelf (op mijn kosten) het product terug zou sturen. bol.com vermeldt dat klanten altijd gratis kunnen retourneren. Op de partnerpagina van bol.com staat dat partners verplicht zijn om een gratis retourlabel te voorzien voor hun klanten (ofwel via de retourservice van bol.com ofwel via hun eigen retourservice). Bovendien werd mij een verkeerd artikel geleverd, dus dient mij een oplossing geboden te worden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want noch bol.com, noch Opulfy schijnen mij te willen helpen en verwijzen naar elkaar.Met vriendelijke groet,Liv Veldeman