Terug

Bol.com annuleert bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: bol.com

03/08/2020

Beste,Vrijdag bestelde ik een iPhone 11 pro max aan een aanzienlijk goede prijs. De smartphone stond met 19% korting op bol.com. Vandaag kreeg ik een email dat de bestelling geannuleerd is. Ik stuurde meteen naar de klantenservice om te vragen wat er aan de hand was. Als eerste zou mijn betaling niet gelukt zijn. Ik betaalde gewoon via de website, zoals altijd. De klantenservice belde al met het bedrijf, maar geen reactie. Na even over en weer sturen bleek het bedrijf niet langer een partner te zijn van bol.com. Ze zijn onbereikbaar en gaan mij dus nooit een iPhone opsturen. Volgens de chatberichten is het niet hun verantwoordelijkheid om een nieuwe iPhone te sturen aan dezelfde prijs. Het was enkel hun verantwoordelijkheid om het partnerbedrijf te schrappen. Toch wil ik de iPhone aan de prijs die ik bestelde. Als bol.com de partner en zijn korting accepteerde, heb ik ook het recht om het toestel te krijgen aan die prijs.

Berichten (1)

bol.com

Naar: I. D.

15/08/2020

Beste meneer/mevrouw,Hartelijk bedankt voor je bericht, omdat het mij niet duidelijk wordt waar ik je mee kan helpen wil ik je vragen om als reactie op mijn mail een korte omschrijving en een bestelnummer door te geven dan kan ik of een van mijn collega's de juiste bestelling erbij zoeken en je hier verder mee helpen.Ik hoop je voor nu voldoende te hebben gea¯nformeerd en wens je een fijne dag toeMet vriendelijke groet,Vincentbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: HERINNERING - Klacht: Bol.com annuleert bestelling - (CPTBE00998286-59) Date: 13 augustus 2020, 19:47 [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform