Terug

Bol (pan)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. P.

Naar: bol.com

27/09/2025

Beste, U heeft mijn bestelling "pan" gestuurd naar de AD Delhaize in Erembodegem vanuit uw naam zonder vermelding van onze naam Dimitri Wymeersch?! Wat maakt dat ik een bericht kreeg van bpost om te zeggen dat het pakket geleverd werd aan Delhaize Erembodegem - ik ben tot daar gegaan en toen werd er mij gewezen dat ik de volgende keer uit eigen naam dien te bestellen ?! Hoe kan ik dat anders bestellen aangezien er steeds een naam gekoppeld is aan een bestelling !!?? Ik heb mij doen passeren voor een klant die niet weet hoe e-commerce te gebruiken omdat jullie jullie job niet correct hebben gedaan! Dankzij de tracking nummer hebben ze me uiteindelijk willen geloven dat het pakket voor mij bestemd was! Ik bestel dagelijks pakketten nooit heb ik dit moeten meemaken! Check aub uw digitaal systeem om dit soort problemen te voorkomen voor de consument! Mvg Maria

Berichten (1)

bol.com

Naar: M. P.

29/09/2025

Goedemiddag, De klant heeft zelf het bezorgadres foutief ingevuld. Ik heb de klant geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 27 september 2025 08:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Bol (pan) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform