Terug

Bofrost: weigeren van mijn gegevens te verwijderen + onophoudelijk bellen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Bofrost Benelux

14/08/2019

Beste,Ik heb Bofrost meerdere malen, telefonisch en via mail, laten weten dat ik niet meer geïnteresseerd ben in hun producten. Ik heb telkens gevraagd mijn gegevens in hun bestand te verwijderen. Telkens ging de persoon in kwestie dit doorgeven. Toch krijg ik nog steeds telefoon (+3215300953), soms tot 7x per dag. Een medewerker van Bofrost is onlangs aan de deur geweest waarbij ik ook heb laten weten dat ik niet geïnteresseerd ben. Hoe meer je aangeeft dat je niet meer gecontacteerd of opgebeld wil worden, hoe meer ze bellen.Wat kan ik doen zodat mijn gegevens effectief verwijderd worden en dat dit bedrijf mij nooit meer contacteert (niet via mail, telefoon of aan de deur)?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform