Beste,Ik werd opgebeld door iemand op 12 augustus 2020 vanaf het nummer 09/352 06 42 om 15:34, in naam van Bofrost.De persoon in kwestie (een man) heeft zich niet bekend gemaakt en heeft ingehaakt, toen ik zijn naam vroeg, nadat ik hem eerst had gewezen op de overtreding die hij beging door mij op te bellen, terwijl ik NOOIT mijn consent gegeven heb aan Bofrost om mij te contacteren na 25 mei 2018, het ingaan van de GDPR wetgeving. Hij verwees naar Facebook, en meldde dat, als ik een facebook account heb, alles publiek is en hij dan het recht heeft om mij te contacteren. Mijn Facebook is volledig afgeschermd én hierop wordt NERGENS mijn vast noch mijn mobiel telefoonnummer vermeld!!! Ik heb zelf nog teruggebeld naar het eerder genoemde nummer, echter ik kwam bij een dame terecht die me meldde dat ze van de commerciële dienst was en niets kon doen voor mij, maar ze verwees me door naar de klantendienst van Bofrost en gaf me vervolgens het nummer .Ik belde naar dit nummer van de klantendienst (016/98 1919) en kreeg de heer Emrah Mustafa aan de lijn.Hij kon niets doen omdat ik geen klant was en vroeg me om mijn klacht op mail aan hen te richten.Uiteraard blijft dan de situatie dezelfde, nml. dat ik geen klant ben, dus heb ik besloten om verder geen tijd te verliezen en dit via Testaankoop verder af te handelen.Ik verwacht van Bofrost dat ze noch mij, noch mijn echtgenote, noch de vele mensen die geen consent hebben gegeven aan Bofrost, contacteren.Eventueel moet Bofrost dit keer zwaar beboet worden, want als je op deze link kijkt: https://www.telefoonnummerzoeken.net/wie-heeft-mij-gebeld/093520642/ , blijkt dat zij de GDPR wetgeving vaker met de voeten treden.....Gegroet.Jack Pellis.