Terug

Bofrost blijft ons lastigvallen na opzeggen van contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Bofrost Benelux

27/08/2019

Een 6tal maanden terug hebben wij aan bofrost meegedeeld dat we geen klant meer wensen te zijn van hen, hun veel te vaak langskomen, opdringende verkoop en constant bellen waren we meer dan beu! Maar bofrost blijft bellen, sms’en en langskomen! Ze bellen soms 10x op een dag, eerst nam ik op en vertelde hen dat ik geen klant meer was en geen gebruik meer wenste te maken van hun diensten, ook stuurde ik hiervoor al mails maar ze blijven ons lastig vallen! We blokkeerden ook al de telefoonnummers van hen maar dan bellen ze gewoon met een ander nummer! Ik weet niet wat de bedoeling is om ons op deze manier te blijven lastig vallen maar wij zijn het grondig beu!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform