Terug

Boete verbreking contract.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Proximus

08/02/2019

Wij sloten een contract af voor Mobilus + Phone 20. Hierbij kregen we een Samsung Galaxy A5 tegen mooie voorwaarden. Ons contract kwam ten einde op 30/01/2019. Op 29/01 werd echter al overgeschakeld naar een andere provider. Wel betaalden we onze factuur voor het abonnement tem 31/01/2019. Nu word ons een boete verbreking contract aangerekend van 144,70 euro. Hier kan geen sprake zijn van verbreking contract daar de volledige 24 maand van het abonnement betaald werden. Heb al meermaals gemaild en telefonisch contact gehad maar hier kwam geen oplossing. Wel heb ik een mail van een medewerker van Proximus dat dit inderdaad ten onrechte aangerekend werd en er ging een creditnota van opgemaakt worden. 4 dagen hierna vind ik deze nog steeds niet terug op MyProximus.

Berichten (3)

Proximus

Naar: D. D.

08/02/2019

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192951378607]

D. D.

Naar: Proximus

08/02/2019

Beste,Is dit een standaard antwoord bij jullie? Ik zit al de ganse namiddag te wachten op jullie telefoontje. Helaas,......

Proximus

Naar: D. D.

11/02/2019

Dag mevrouw VandepitteHierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,SamanthaHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOf bel ons gratis op 0800 22 800Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2019-02-08-13.58.44.000000 ====== Unsubscribe--Ref. [THREAD_ID:192951439230]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform