Terug

Boete terwijl op weg naar loket

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: MIVB

03/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 27/09, kocht ik een 10 ticketten via de MIVB-app voor mijn traject van dezelfde namiddag. Ik stel echter vast dat ik deze gekochte ticketten niet tot mijn mobib kon linken door een technisch probleem met de informaticastructuur van de MIVB. Hierdoor besloot ik om een omweg naar een MIVB-loket te doen. Ik werd tijdens deze omweg gecontroleerd. Dit heeft geleid tot een boete bij een politiecontrole aangezien ik geen geldig ticket had. De politieagenten spraken geen Nederlands, wat mijn rechten compleet buiten het raam gooide. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 08/10/2025 deze boete te annuleren. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie bewijs van betaling - Boete - Photo Mobib-kaart vermeld op bewijs van betaling


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform