Beste,
Wij zijn met onze twee kleine kindjes een week op reis geweest. We parkeerden onze auto op de
luchthaven van Charleroi van 6 tot 13 september. Onze vlucht kwam normaal gezien smorgens
aan, zodat we de 13de terug naar huis konden rijden. Echter, door de stakingen op 13 september,
werden wij aan ons log over gelaten. We konden niet terug naar huis en stonden daar met ons
gezin: geen vlucht, geen huisje/overnachting meer, huurauto moest ingeleverd worden en onze
auto stond in Charleroi geparkeerd. De eerst volgende vlucht was pas 16 september. Dat was voor
ons niet haalbaar vanwege werk, kindjes… dus hebben wij de zaterdag een noodvlucht moeten
nemen naar Parijs (dit heeft ons bijna 1000 euro extra gekost). Echter, toen wij zaterdagavond (1
dag te laat) onze auto gingen ophalen, moesten wij verplicht €50 extra boete betalen. Wij zijn hier
echt niet mee akkoord. We probeerden Charleroi parking te contacteren, maar krijgen maar geen
antwoord terug. Ik stuurde 5 dagen geleden een mail (verwerkingstijd normaal 2 dagen) en via
telefoon nemen zij niet op. We wensen dus een terugbetaling van €50, want we zijn echt niet
akkoord dat wij hier zo de dupe van moeten zijn.
Ten eerste: wij konden niets doen aan deze staking, dit is de schuld van de luchthaven.
Ten tweede: wij hebben die nacht geprobeerde om de parking te contacteren om te vragen als ze
dit een dag langer konden reserveren, maar geen antwoord.
Wij willen dus een terugbetaling van de €50 parkeerboete op de luchthaven. De extra overige
kosten van vlucht, taxi, extra overnachting… zijn al meer dan genoeg.
In bijlage het bewijs van onze geannuleerde vlucht en de kost die we moesten betalen