Terug

Boete parking Charleroi wegens staking?!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Annulering vlucht

Klacht

M. V.

Naar: Brussels South Charleroi Airport

19/09/2024

Beste, Wij zijn met onze twee kleine kindjes een week op reis geweest. We parkeerden onze auto op de luchthaven van Charleroi van 6 tot 13 september. Onze vlucht kwam normaal gezien smorgens aan, zodat we de 13de terug naar huis konden rijden. Echter, door de stakingen op 13 september, werden wij aan ons log over gelaten. We konden niet terug naar huis en stonden daar met ons gezin: geen vlucht, geen huisje/overnachting meer, huurauto moest ingeleverd worden en onze auto stond in Charleroi geparkeerd. De eerst volgende vlucht was pas 16 september. Dat was voor ons niet haalbaar vanwege werk, kindjes… dus hebben wij de zaterdag een noodvlucht moeten nemen naar Parijs (dit heeft ons bijna 1000 euro extra gekost). Echter, toen wij zaterdagavond (1 dag te laat) onze auto gingen ophalen, moesten wij verplicht €50 extra boete betalen. Wij zijn hier echt niet mee akkoord. We probeerden Charleroi parking te contacteren, maar krijgen maar geen antwoord terug. Ik stuurde 5 dagen geleden een mail (verwerkingstijd normaal 2 dagen) en via telefoon nemen zij niet op. We wensen dus een terugbetaling van €50, want we zijn echt niet akkoord dat wij hier zo de dupe van moeten zijn. Ten eerste: wij konden niets doen aan deze staking, dit is de schuld van de luchthaven. Ten tweede: wij hebben die nacht geprobeerde om de parking te contacteren om te vragen als ze dit een dag langer konden reserveren, maar geen antwoord. Wij willen dus een terugbetaling van de €50 parkeerboete op de luchthaven. De extra overige kosten van vlucht, taxi, extra overnachting… zijn al meer dan genoeg. In bijlage het bewijs van onze geannuleerde vlucht en de kost die we moesten betalen

Berichten (1)

Brussels South Charleroi Airport

Naar: M. V.

20/09/2024

Merci de demander au client de nous contacter par email à cette adresse.Bonne journéeCustomer ServiceDe: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 19 septembre 2024 18:15À: customerservice customerservice@charleroi-airport.comObjet: Boete parking Charleroi wegens staking?!ATTENTION: Ce mail provient de l'extérieur de BSCA.Ne cliquez jamais sur aucun lien ou n'ouvrez aucune pièce jointe, sauf si vous attendiez ce mail et/ou que vous êtes certain de sa fiabilité.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Pensez Environnement ! N’imprimez cet email seulement si c’est nécessaire et pensez à recycler votre papier.N’oubliez pas de trier régulièrement votre boîte de réception et de stocker vos emails sur un serveur.Think Green! Print this email only if necessary and remember to recycle your paper.Remember to regularly sort your inbox and store your emails on a server.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform