Beste,Een aantal maanden geleden bestelde ik tadaam internet + tv en betaalde hiervoor 50€.Dit bleek echter niet te werken.Na een 2e modem opgestuurd te hebben hadden wij nog altijd geen internet.Ik heb toen een klacht ingediend via test aankoop en kreeg mijn 50€ die ik had betaald voor de tadaam diensten waar ik nooit van gebruik heb kunnen maken terug van jullie klantendienst.Probleem opgelost zou je dan denken, niet dusIk ben al een paar keer bestook met e-mail van tadaam waarin ze mij vragen de modem en decorder terug te sturen.Dit heb ik al reeds gedaan want anders zou ik mijn 50€ niet terug gekregen hebben.Ik heb dit antwoord ook al meermaals naar de klantendienst van tadaam verzonden maar toch blijven ze maar volhouden.Dus moet ik het opnieuw via deze weg doen.Ik heb nu een e-mail gekregen van tadaam support met een factuur B75DC2D2-0003 waarin zij 100€ van onze rekening zullen nemen via SEPA direct debit voor het niet terug sturen van de modem en decorder terwijl deze al lang teruggestuurd zijn.Graag had ik gezien dat indien die 100€ er effectief word afgehaald van onze rekening deze word teruggestort op onze rekening of een herziening van de factuur zodat wij niet moeten betalen.Alvast bedankt,Mvg,Van Gyzeghem Ben