Terug

Boete na annulatie huishoudhulp door mogelijke coronabesmetting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Helan (Partena en OZ)

05/04/2022

Beste,Onze huishoudhulp was voorzien om maandag 28/02 bij ons te komen poetsen. Echter tijdens het weekend werd ik ziek (Koorts, grieperig, buikloop) deze klachten vallen onder de symptomen voor mogelijk een coronabesmetting.We contacteren de huishoudhulp dat ze niet moet komen voor haar welzijn. Het kantoor kunnen we tijdens het weekend niet bereiken aangezien de huishoudhulp maandochtend hier komt poetsen hebben we ze dus rechtstreeks gecontacteerd.Nu krijgen we hier een boete van 96.68 euro voor omdat we deze prestatie geannuleerd hebben.Op de site van Helan staat letterlijk. Bij ziekte met corona symptomen uw huishoudhulp annuleren.Zij verwijzen in deze kwestie naar een contract dat wij voor de eerste keer zien en nooit hebben tegen getekend.Dit contract is trouwens niet aangepast aan de coronapandemie.Voor een bedrijf dat instaat voor welzijn is het beleid in deze heel contradictorisch. We hadden de huishoudhulp gewoon moeten laten komen met kans om ziek te worden of we betalen een boete.Mvg,Van Camp Davy

Berichten (3)

Helan (Partena en OZ)

Naar: D. V.

06/04/2022

DATA NOT AVAILABLE

D. V.

Naar: Helan (Partena en OZ)

02/05/2022

Beste,De Suggesties in deze mail bieden geen oplossing voor mijn probleem.Zou u dit verder kunnen bekijken?Alvast bedankt!

Helan (Partena en OZ)

Naar: D. V.

02/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform