Terug

Boekingsfout

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: CheapTickets.be

10/06/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 23/05/2025, hadden wij een vlucht van Salt lake city naar Dusseldorf. Ik stel echter vast dat jullie ons niet op de vlucht geboekt hebben en wij dus geen terugvlucht hadden. Jullie hadden ook geen redelijk alternatief. Eerste terugvlucht dat jullie konden aanbieden was pas vertrekken op 02/06/2025 en pas aankomen in Dusseldorf op 06/06/2025. Dit alles zonder informatie op voorhand te krijgen, wij zijn dit pas te weten gekomen toen we op de luchthaven stonden. Dit heeft geleid tot vertraging van onze terugreis, die we zelf hebben moeten boeken bij een andere maatschappij. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 30/06/2025 een terugbetaling van de terugvluchten die we zelf hebben moeten boeken. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 17 juni 2025

CheapTickets.be

Naar: T. B.

23/07/2025

Beste, Via deze mail willen we je informeren de klacht betreffende boekingsnummerCBE-7495479 in behandeling te hebben genomen en hier zo snel mogelijk een antwoord op te geven. Vriendelijke groet, Cheaptickets.be Anouk ---------------- The Original mail ------------------- Sender: klachten@test-aankoop.beklachten@test-aankoop.be Time: 2025-06-10 15:16 Recipient: complaints@travix.comcomplaints@travix.com Subject: [External]Boekingsfout ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform