Boeking vlucht via reisbureau kan niet worden uitgesteld, terugbetaald, omgeboekt,...
Aard van probleem:
AndereKlacht
W. L.
Naar: KILROY - Reisbureau
Beste,In de maand juli wens ik met mijn voucher van een reeds geannuleerde reis nl. een cruise te boeken voor de maand april 2021, in de hoop op betere tijden. Helaas zitten we momenteel nog met hetzelfde scenario en heeft de cruise maatschappij de cruise geannuleerd.Op onze beurt hadden wij vliegtuigtickets geboekt via het reisbureau Kilroy Gent (online) met vertrek naar Martinique met Air Caraibes.Op de website van Air Caraibes krijg ik te lezen dat men zeer flexibel is gezien de huidige situatie. Men kan kosteloos annuleren, omboeken, boeken voor een later tijdstip, ...Niets in minder waar volgens het reisbureau, kunnen we eigenlijk helemaal niets... buiten mijn geld verliezen of toch de vlucht nemen. Alle communicatie dient te verlopen via het contactcenter in Denemarken dus in het Engels. Daar heb ik onder andere een voorstel gedaan om eventueel mijn luchthaven taxen die +- 800€ bedragen terug te storten. Kan niet liet men mij weten en deze bedragen amper 20€... Heel bizar daar er op mijn tickets wat anders staat. Ik denk dat wij reeds heel schappelijk zijn met deze vraag gezien wij bij het terugvorderen van deze taxen reeds een 750€ verliezen. Gezien dit geen optie was vroeg ik naar een voucher, kon ook niet.Volgende optie omboeken naar een andere bestemming volgens de site van Air Caraibes kan dit kosteloos met eventuele bijbetaling van een hoger tarief op een andere bestemming. Ok dat moet dan maar dachten wij. MAAR... Killroy helpdesk Denemarken liet weten dat wij dan 225€ per persoon dienen te betalen + kosten voor een andere bestemming samen goed voor nog eens +- 1500€ extra bovenop de reeds betaalde 1500€!!! Gezien ik dit moeilijk kon begrijpen heb ik ook een poging gedaan om met Killroy Gent contact op te nemen en deze bevestigde mij op mail dat een wijziging 100€ per persoon kost. Toen ik beiden confronteerde met de mail van hun support in Denemarken die spreken van 225€ kwam Killroy Gent hiervan terug en was het plots toch 225€ te betalen. Wij kunnen dus werkelijk geen kant meer op na 10-tallen mails is het duidelijk dat er voor hen geen oplossing te vinden is.Verder sturen ze ons ook van het kastje naar de muur. En krijg ik te horen dat dit de policy van Air Caraibes is. Dus heb ik ook contact opgenomen met Air Caraibes die op hun beurt lieten weten dat dit de policy van Killroy is en ik met hen tot een akkoord dien te komen.Welke stappen kunnen wij nog ondernemen? Bedankt!
Berichten (20)
KILROY - Reisbureau
Naar: W. L.
Beste reiziger,Bedankt voor je mail! We gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag en proberen je binnen 2 werkdagen een antwoord te geven.Door de impact van het coronavirus kan het immers wat langer duren. We geven momenteel prioriteit aan reizigers die binnen de 78uur vertrekken.Voor reisinformatie en vragen over het coronavirus, klik hier.Alvast bedankt voor je begrip!Vriendelijke groeten,Ellen – Elke – Julie - Joachim - KobeKILROY BelgiëSint Pietersnieuwstraat 1059000 Gentwww.kilroy.be+32 466 900 222 - generalgent@kilroy.be
KILROY - Reisbureau
Naar: W. L.
Beste Wendy,We vinden het enorm jammer dat jouw ervaring met KILROY niet verliep zoals het hoort.Toch willen we je verder helpen om het best mogelijke uit jouw geboekte vliegtickets halen.We stuurden je alvast een persoonlijke mail om je te kunnen verder helpen.Met vriendelijke groeten,ElkeKILROY Belgium Sint-Pietersnieuwstraat 105, 9000 Gent, BelgieTel: +32 25 887 180 (direct) +32 466 900 222 (general) Email: gent@kilroy.be www.kilroy.beFollow us on social:We respect your privacy. See our policyhere.Voor reisinformatie en vragen over het coronavirus, klikhier.We hopen dat je een positieve KILROY ervaring hebt gehad! Laat gerust een review achter opGoogle ofFacebook.
W. L.
Naar: KILROY - Reisbureau
Beste,Bedankt voor de snelle reactie, helaas heb ik geen enkele persoonlijke mail ontvangen. Graag een oplossing.Mvg,W
KILROY - Reisbureau
Naar: W. L.
Beste Wendy,Bedankt voor je reactie!Het is verstuurd naarwennie26@hotmail.com. Indien dit verkeerd is, kan je even jouw correct mailadres sturen?Alvast bedankt een fijne avond!Met vriendelijke groeten,ElkeKILROY Belgium Sint-Pietersnieuwstraat 105, 9000 Gent, BelgieTel: +32 25 887 180 (direct) +32 466 900 222 (general) Email: gent@kilroy.be www.kilroy.beFollow us on social:We respect your privacy. See our policyhere.Voor reisinformatie en vragen over het coronavirus, klikhier.We hopen dat je een positieve KILROY ervaring hebt gehad! Laat gerust een review achter opGoogle ofFacebook.
W. L.
Naar: KILROY - Reisbureau
Beste,Dit e-mail adres is correct, maar nog steeds niets ontvangen ook niet in de spam.Mvg
W. L.
Naar: KILROY - Reisbureau
Dit is het correcte e-mail adres. Tot op heden nog steeds niets ontvangen ook niet in de spam. Tevens heb ik jullie reeds een mail gestuurd met de vraag daarop een reply te sturen om zeker te zijn dat het dan wel aankomt. Ook hierop nog geen enkele reactie...Mvg
KILROY - Reisbureau
Naar: W. L.
Beste Wendy,Bedankt om dit even te laten weten. We hebben jouw rechtstreekse e-mail inderdaad ontvangen en daar heb ik dan vorige week onmiddellijk op geantwoord.Vreemd dat je onze e-mails niet ontvangt maar geen probleem, we doen het dan via deze weg.Graag doe ikzelf nog een poging om te bekijken wat jouw mogelijkheden zijn. Kan je me even doormailen wat jouw wensen zijn?Naar welke datum/bestemming wil je jouw vluchten omboeken? Ik neem vervolgens dan ook direct contact op met Air Caraibes om zo op dezelfde lijn te staan.Alvast bedankt nogmaals onze excuses voor de ongemakken.Met vriendelijke groeten,ElkeKILROY Belgium Sint-Pietersnieuwstraat 105, 9000 Gent, BelgieTel: +32 25 887 180 (direct) +32 466 900 222 (general) Email: gent@kilroy.be www.kilroy.beFollow us on social:We respect your privacy.See our policyhere.Voor reisinformatie en vragen over het coronavirus, klikhier.We hopen dat je een positieve KILROY ervaring hebt gehad! Laat gerust een review achter opGoogle ofFacebook.
W. L.
Naar: KILROY - Reisbureau
Beste,Wij hadden initieel willen annuleren of een voucher ontvangen om deze reis alsnog te kunnen maken in betere tijden. Gezien de cruises geannuleerd zijn in dit gebied tem 31/12/21. Daar wij verder niet van plan waren in Martinique op vakantie te gaan dachten wij er aan om een omboeking te doen naar de Dominikaanse republiek. Maar gezien de huidige omstandigheden en verbod op essentiele reizen lijkt mij dan ook dat april geen haalbare kaart zal worden. Dus wat ons betreft of een voucher, of terug betaling (indien niet mogelijk enkel luchthaven taxen van +- 850€) of omboeking andere bestemming onder voorbehoud dat reizen weer mogelijk is.Wij staan open voor eender welk voorstel, gezien we tot op heden geen enkel alternatief hebben aangeboden gekregen en dit niet strookt met het beleid dat Air Caraibes weergeeft op de internet site. Mvg,Wendy
KILROY - Reisbureau
Naar: W. L.
Beste Wendy,Bedankt voor je mailtje!Ik heb zonet telefonisch contact gehad met Air Caraibes en men liet mij weten dat een voucher enkel toepasbaar was voor reizen tot het eind van deze maand.Daarnaast liet men mij wel weten dat een terugbetaling mogelijk zou zijn, omdat jullie vluchten een wijziging hebben gehad.Ik heb naar aanleiding hiervan de terugbetaling onmiddellijk aangevraagd. Deze moet nu worden goedgekeurd door Air Caraibes en vervolgens kunnen we jullie tickets terugbetalen.Hou er rekening mee dat zo'n goedkeuring tot 3 maanden op zich kan laten wachten. We checken om de twee weken wat de status is van jouw aanvraag en brengen je zeker op de hoogte van zodra dit in orde is.Persoonlijk hou ik wel nog even mijn hart vast of de informatie klopt van de persoon wie ik aan de lijn had, maar we gaan ervan uit dat ze wel weet waarover ze spreekt.Ik hou je dus alvast op de hoogte!Een fijne dag verder!Met vriendelijke groeten,ElkeKILROY Belgium Sint-Pietersnieuwstraat 105, 9000 Gent, BelgieTel: +32 25 887 180 (direct) +32 466 900 222 (general) Email: gent@kilroy.be www.kilroy.beFollow us on social:We respect your privacy.See our policyhere.Voor reisinformatie en vragen over het coronavirus, klikhier.We hopen dat je een positieve KILROY ervaring hebt gehad! Laat gerust een review achter opGoogle ofFacebook.
W. L.
Naar: KILROY - Reisbureau
Beste Elke,Dat zou idd heel fijn en zou ook moeten gezien hun beleid volgens de website. We duimen en wachten nog even af. Bedankt alvast voor de moeite, alleen spijtig dat ik hier al maanden mee bezig ben en via jullie helpdesk in Denemarken niet tot een compromis kon komen. Mvg,Wendy
W. L.
Naar: KILROY - Reisbureau
Beste Elke,Toch nog even een vraag betreft de goedkeurinh wat als dit effectief 3 maanden zou duren? Mijn vlucht is begin april, stel dat ik daartegen geen goedkeuring heb ontvangen en gezien de situatie niet mag reizen ben ik alsnog mijn geld kwijt? Groet,Wendy
KILROY - Reisbureau
Naar: W. L.
Dag Wendy,Bedankt voor je mailtje!Geen zorgen, jouw vluchten voor april hebben we geannuleerd en daardoor maakt het niet uit wanneer de aanvraag voor jouw terugbetaling wordt goedgekeurd.Hierdoor kan je jouw bedrag niet verliezen.Mocht je verder nog vragen hebben, mail of bel me gerust!Een fijne dag verder!Met vriendelijke groeten,ElkeKILROY Belgium Sint-Pietersnieuwstraat 105, 9000 Gent, BelgieTel: +32 25 887 180 (direct) +32 466 900 222 (general) Email: gent@kilroy.be www.kilroy.beFollow us on social:We respect your privacy.See our policyhere.Voor reisinformatie en vragen over het coronavirus, klikhier.We hopen dat je een positieve KILROY ervaring hebt gehad! Laat gerust een review achter opGoogle ofFacebook.
W. L.
Naar: KILROY - Reisbureau
Bedankt!
W. L.
Naar: KILROY - Reisbureau
Beste,Is er al nieuws betreft ons dossier en terugbetaling? U zou om de 2 weken checken, we zijn nu reeds een maand verder.Mvg,Wendy
KILROY - Reisbureau
Naar: W. L.
Beste Wendy,Bedankt voor je mailtje!We checken inderdaad om de 2 weken de status van jouw aanvraag. Helaas is deze nog steeds niet goedgekeurd door de luchtvaartmaatschappij.We doen ons uiterste best en dringen aan bij de luchtvaartmaatschappij. Van zodra de aanvraag is goedgekeurd, brengen we je op de hoogte.Mocht je in tussentijd nog vragen hebben, contacteer ons gerust!Een fijne dag verder!Met vriendelijke groeten,ElkeKILROY Belgium Sint-Pietersnieuwstraat 105, 9000 Gent, BelgieTel: +32 25 887 180 (direct) +32 466 900 222 (general) Email: gent@kilroy.be www.kilroy.beFollow us on social:We respect your privacy.See our policyhere.Voor reisinformatie en vragen over het coronavirus, klikhier.We hopen dat je een positieve KILROY ervaring hebt gehad! Laat gerust een review achter opGoogle ofFacebook.
W. L.
Naar: KILROY - Reisbureau
Bedankt, voor de update. We stellen ons wel de vraag wat er gaat gebeuren indien men de aanvraag niet zou goedkeuren? De annulatie van de vlucht is een feit. Krijgen wij dan een voucher in de plaats of hoe gaat men hiermee om?Mvg,Wendy
KILROY - Reisbureau
Naar: W. L.
Beste Wendy,Bedankt voor je mailtje!Indien de aanvraag niet wordt goedgekeurd, lijkt het me wel mogelijk om een voucher aan te vragen.Ik probeer Air Caraibes al de hele dag te contacteren, maar ze zijn ontzettend moeilijk bereikbaar.Indien je graag hebt dat ik al een poging doe om een voucher aan te vragen, geef me zeker een seintje!Een fijne avond verder!Met vriendelijke groeten,ElkeKILROY Belgium Sint-Pietersnieuwstraat 105, 9000 Gent, BelgieTel: +32 25 887 180 (direct) +32 466 900 222 (general) Email: gent@kilroy.be www.kilroy.beFollow us on social:We respect your privacy. See our policyhere.Voor reisinformatie en vragen over het coronavirus, klikhier.Hoe goed ken jij de wereldand127758 eigenlijk? Testand127891 je reiskennis bij deand127965ï¸Grote KILROY Travel Quizand127965ï¸op5 maart om 20:00 uur en maak kans op een toffe goodiebag and127873.Meld je nu aan!We hopen dat je een positieve KILROY ervaring hebt gehad! Laat gerust een review achter opGoogle ofFacebook.
W. L.
Naar: KILROY - Reisbureau
Beste Elke,Bedankt voor het antwoord. Liever geen voucher, tenzij het niet anders kan natuurlijk.Groet,Wendy
KILROY - Reisbureau
Naar: W. L.
Beste Wendy,Hopelijk gaat alles goed met je!Goed nieuws van onze kant uit: de terugbetaling is goedgekeurd door de luchtvaartmaatschappij.Je mag deze binnen 8 weken terug op jouw rekening verwachten.Een fijne dag verder!Met vriendelijke groeten,ElkeKILROY Belgium Sint-Pietersnieuwstraat 105, 9000 Gent, BelgieTel: +32 25 887 180 (direct) +32 466 900 222 (general) Email: gent@kilroy.be www.kilroy.beFollow us on social:We respect your privacy. See our policyhere.Voor reisinformatie en vragen over het coronavirus, klikhier.We hopen dat je een positieve KILROY ervaring hebt gehad! Laat gerust een review achter opGoogle ofFacebook.
W. L.
Naar: KILROY - Reisbureau
Beste, Dat is een hele opluchting, na maanden van proberen tot een oplossing te komen. Zeker nu er nog een langere verlenging is van het reisverbod.Heel erg bedankt voor de moeite die u heeft gedaan!Wij wachten geduldig de terug betaling af.Groet,Wendy
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten