Beste, op 3 juli boekten wij met onze familie een skireis bij Skifriends (reizen Lauwers). Het volledige bedrag van deze reis werd onmiddellijk betaald en wij ontvangen direct een bestelbevestiging met PO nr 982660. De volgende dag bleek dat er een fout in hun IT systeem zat, waardoor wij onze reis voor een goedkopere prijs hadden geboekt. En we werden verzocht om het extra bedrag bij te betalen of we konden kiezen om alles laten terug te betalen.Ik ben hier niet mee akkoord gegaan. In hun algemene voorwaarden stond niets vermeld van IT fouten (alleen drukfouten en materiële tekortkomingen). Op het FOD economie staat ook duidelijk vermeld dat de verkoper van pakketreizen verantwoordelijk is voor eventuele gemaakte prijsfouten. Bovendien stond de verkeerde prijs reeds 3 à 4 dagen online, dus het kan niet zijn dat ze deze fout niet eerder hebben opgemerkt.Na meer dan een maand heen en weer gebeld en gemaild, heb ik van hun eindelijk een reactie gekregen op vrijdag 11 augustus (!!!). Ze vragen hier om mijn rekening nummer zodat ze het geld kunnen terugstorten. Met de uitleg ''Wij beschouwen de overeenkomst als onbestaande bij gebreke aan een rechtsgeldige wilsovereenstemming tussen partijen omtrent alle aspecten van het contract.''Kan deze reis zomaar geannuleerd worden? De fout ligt niet bij ons, maar bij Skifriends zelf. Ook vooral omdat het zo lang fout online heeft gestaan. Bovendien werden wij steeds afgescheept en zijn er zelfs geen excuses geweest. Wij hebben aan alle voorwaarden voldaan, Skifriends niet.Mvg