Beste,Wij hebben een week voor onze vlucht bij jullie parking bijgeboekt via de website. Na betaling zagen we echter enkel in jullie app/op jullie website dat er parking geboekt en betaald was en verder geen enkele informatie. Ik had gekozen voor de low cost parking op 20min wandelafstand, shuttle bus inbegrepen omwille van het reizen met een baby. Ik heb meerdere keren via chat contact met jullie opgenomen (woensdag, donderdag én vrijdag) maar jullie konden me niet verder helpen. Ook mocht ik geen enkele info van deze boeking van parkeerplaats ontvangen van jullie of de derde partij waardoor ik dus geheel in het duister tastte van het hoe, wat en waar. De shuttle bus kon ik dus niet boeken.Uiteindelijk eerst contact opgenomen met Charleroi airport, zij hebben me dan het adres van de parking doorgegeven zonder verdere informatie. Deze mail zit hier bijgevoegd.Dan heb ik contact proberen opnemen met jullie via een e-mailadres die ik via chat had doorgekregen. Ondanks de automatische reply die ik heb gekregen dat ik binnen 3 werkdagen respons ging krijgen, niets gehoord.Dan maar naar het adres doorgereden dat ik van Charleroi airport heb ontvangen aangezien zij de enige zijn die ons voor het aanvatten van onze reis hebben geantwoord, wetende dat we om 6u 's ochtends na een autorit van anderhalf uur, ook nog de 20min wandeling naar de luchthaven moesten doen mét een baby, zijn toebehoren en 2x 20kg ruimbagage aangezien wij niets wisten van de shuttle.Bij het aankomen aan de parkeergarage dan aangebeld, 25min gewacht, geen respons dus maar een ticket genomen omdat we onze vlucht moesten halen (dien dan uiteindelijk 2u15 vertraagd was) en onze reis te voet verder gezet. Uiteindelijk mocht ik op bestemming uiteindelijk toch nog antwoord ontvangen waaruit bleek dat we op de verkeerde parking stonden. U begrijpt dat we hier niets meer aan konden veranderen door het gebrek aan communicatie toen we nog op Belgische bodem waren.Bij aankomst op de parking, alweer na 20min wandelen met alles, kwam dan de echte koude douche: nogmaals €137,- betalen voor een parking nadat we reeds betaald hadden voor een parking met shuttle! Nu begrijp ik dat we op een verkeerde parking stonden die blijkbaar duurder was maar dit was na de aanwijzingen van jullie dat we de luchthaven moesten contacteren en hun aanwijzingen op te volgen. Uiteindelijk waren we met deze parking ook veel slechter af aangezien we 2x met de baby en alle bagage alles te voet hebben moeten slepen voor 20min ipv de goedkopere, verdere parking mét shuttle.Nu zijn we 12 dagen verder, mijn klacht werd al 10 dagen geleden geklasseerd als 'solved' maar ik mocht nog geen communicatie ontvangen. Nogmaals gechat via de website van Ryanair en hier werd mij simpelweg meegedeeld dat ze 'not dealing with the complaint anymore'.