Terug

Boeking last minute geannuleerd halve dag voor vertrek,wegens fout booking.com

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: BOOKING.COM

04/06/2019

Goedemiddag, ik had 22 mei een reservatie vastgelegd voor een appartementje via booking.com bij de accomodatie 'la petite chapelle' nabij honfleur in Frankrijk, voor een reservatie voor 3 personen. De accomodatie stond nog beschikbaar en alsook direct te betalen via mastercard. (bedrag 203 euro voor 2 nachten) • Nadat ik de dag voor vertrek (29/5 - rond de middag) zelf contact had opgenomen met het hotel om te checken of we beddengoed moesten meenemen. (eerst gebeld en daarna sms waarna geen antwoord op beiden) had ik een gemiste oproep van een nummer in Amsterdam, en nadien had ik een mail ontvangen ivm onze reservatie van booking.com. Daarin stond dat het hotel de reservering niet kon nakomen en vervolgens een ander verblijf 'van dezelfde kwaliteit hadden gevonden'. 'dezelfde kwaliteit' was nl : 1 kamer (verouderd) - met gedeelde badkamer met de eigenaars+ op 1 uur rijden van onze huidige locatie in Honfleur waar we zo naar uitkeken om naartoe te gaan. (prijs voor deze kamer : 160 usd voor 2 nachten) • in eerste instantie heb ik proberen terugbellen naar de nummer die me had opgebeld, maar die kan geen inkomende oproepen aannemen. Vervolgens heb ik dus per direct geantwoord dat we niet akkoord gaan met het ander voorstel, en we graag zouden weten of er een extra compensatie zou zijn aangezien bijna alles volboekt was regio Normandië, belgische kust, Ardennen etc. Tenzij we een veel duurdere prijsklasse zouden nemen. Ik had toch nog geprobeerd contact op te nemen met de accomodatie of ze niets konden doen voor ons, en zij bevestigden dat dit de fout was van booking.com aangezien ze het hotel terug beschikbaar hadden gezet. • tot op de dag van vandaag, 4/6 heb ik geen antwoord meer ontvangen op mijn mails en zie ik nog altijd het bedrag van 202 euro op mijn mastercard staan dat afgerekend zal worden op mijn volgende afrekening. Ik betreur dit voorval en vraag me ook af wat indien ik zelf de dag voor ons vertrek zelf geen contact had opgenomen met het hotel, dan hadden wij 5 uur in de auto gezeten voor niets!!Met vriendelijke groetenCindy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform