Wij bestelden tickets via Vliegtickets.beOp de heenvlucht checkten we online in bij Wizzair.Op de terugvlucht konden we niet online inchecken bij Ryanair.De baliemedewerkster erkende dit, maar eiste toch een betaling van € 220 om de checkin te doen.Daarna was de vlucht (gepland om 17u45) pas méér dan 2u later vertrokken, naar een andere luchthaven (Keulen ipv Eindhoven).In Keulen werden we niet naar behoren geholpen. Niemand wist er van iets. Er zouden bussen klaar staan, wat niet het geval was.Méér dan 2u op de bus gewacht. Méér dan 2u later pas in Eindhoven. Uiteindelijk waren we om 03u30 thuis. Komt neer op een vertraging van meer dan 6u en dat tegen een extra betaling van € 220 omdat we de tickets niet rechtstreeks bij hen geboekt hadden en dus niet online konden inchecken, wat ze bij Ryainair zelf erkennen dat dit praktisch onmogelijk is.Gewenst oplossing:Terugbetaling: € 220,00Schadevergoeding