Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. N.

Naar: Standaard Boekhandel

29/12/2018

DagVan mijn metenkind kreeg ik een boekenbon van de Standaard boekhandel ter waarde van € 30 cadeau. Omdat ik een e-reader heb, koop ik geen boeken meer. Ik ben al geabonneerd op een krant en een tijdschrift, dus veel keuze was er niet op dat vlak.Ik vond een geschenkbox voor een ontbijt voor twee voor net die prijs.Aan de kassa gekomen, wees de verkoopster me op de beperking die onderaan de bon staat: 'Niet geldig voor aankoop van geschenkboxen, elektronica, loterijproducten, media-acties en postzegels'.Inderdaad, ik had dit moeten zien, maar mag dit eigenlijk wel? Dertig euro is toch gewoon dertig euro?Met vriendelijke groetenAnnemie Naert

Berichten (1)

Standaard Boekhandel

Naar: A. N.

02/01/2019

Contact: 287842 Onsantwoord Beste mevrouw Naert, Hartelijk dank voor je bericht. We begrijpendat je de boekenbon het liefst wilt gebruiken om een geschenkbox te kopen.Jammer genoeg werkt de boekenbon niet als een algemene geschenkcheque, wekozen ervoor om deze in te zetten met de nadruk op boeken (gedrukte boekenen e-books) Hieronder helpen we je om je bon toch optimaal in tezetten. Verbreed aanbod De boekenbon maakt het in de eerste plaats gemakkelijker om iemand een boek cadeau te doen. Want deontvanger kan zelf kiezen voor welk boek hij zijn bon inruilt. Toch hebben we '˜boeken' zo ruim mogelijk ingevuld. Je kan met je bon ookmagazines kopen. Of cd's, dvd's en papierwaren. Zo is meer dan 90%van het assortiment beschikbaar via de boekenbon.Alleen geschenkboxen, loterijproducten en elektronica zoals de tolino horendaar niet bij. Dat vermelden we zowel op onze website als op de bonnen. Verwante producten Je kunt jeboekenbon niet inzetten voor een tolino, wel voor aanvullende producten.Denk maar e-books en accessoires voor de tolino. Zo zet je de bonook in voor digitaal leesplezier. Met vriendelijke groet, Christel Simoen Je vraag aan Standaard Boekhandel Volg ons op:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform