Een tweetal jaar geleden kreeg ik een bongobon om ergens te gaan logeren. Er was amper een passen aanbod in dit assortiment zonder te moeten bij betalen. Ik ruilde deze bongobon in voor mijn huidige bongobon en moest hiervoor 25 euro extra betalen. Ondertussen probeer ik sinds december een weekendje weg te boeken met mijn bongobon. Maar er zijn amper data beschikbaar en het gaat hier over een 'familie uitstap'. Op de website van bongo zijn er enkel data in februari, maart en september beschikbaar voor mijn bon. Ondertussen heb ik het hotel al een aantal keer gecontacteerd met de vraag wanneer ik voor april zou kunnen boeken... Zij geven aan dat dit NIET zal kunnen en ik dus best mijn bon inruil indien ik deze enkel in april wil gebruiken. Bijgevolg neem ik contact op met bongo want ik zal mijn bon dan inruilen maar dan moet ik wéér bijbetalen en dat wil ik niet. Het antwoord van bongo is het volgend: Wij hebben uw bongo bon opgezocht en zien dat de agenda voor na maart 2024 nog open moet gezet worden.Wanneer het hotel dit doet is onbekend.U kan ten allen tijde al een email verzenden naar het hotel om uw gewenste datum al open te zetten zodat u Hetgeen het hotel per email tegenspreekt.