Terug

Boeken niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: studieshop

03/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 04/07/24 bestelde ik 2 paketten bij jullie met referentie 4242502 en 4241431. Aangezien ze voor 30 juli besteld zijn, dienden deze voor 1 september op school (Atheneum Diksmuide, grauwebroederstraat 73) geleverd te worden Ik stel echter vast dat beide pakketten op de eerste schooldag, 2 september 2024, nog niet geleverd zijn. Ik kreeg ook geen track en trace van PostNL zoals volgens de site gebruikelijk is. Als ik inlog op de website staat bij een groot deel van beide bestellingen 'verzonden en geleverd'. Dit heeft er nu toe geleid dat mijn beide kinderen het schooljaar zonder schoolboeken het schooljaar moeten aanvatten. Dit brengt veel extra kosten met zich mee van oa kopies ed. Ik probeerde reeds contact op te nemen, zowel telefonisch, via whatsapp, messenger, via het contactformulier en ik krijg nergens respons. Dit is enorm klantonvriendelijk en onprofessioneel. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 13 september (7 werkdagen) dat alle nodige boeken geleverd worden op Atheneum Diksmuide, grauwebroederstaat 73, 8600 Diksmuide Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

studieshop

Naar: S. V.

07/10/2024

Beste, Bedankt voor uw mail. Ik heb dit eens nagekeken en het grootste deel van het pakket is op 26/08 vertrokken uit ons magazijn. Dit is toen ook zo meegedeeld aan de klant, toen ze contact met ons opnam. Nu kan het altijd zijn dat er boeken nageleverd moeten worden. Wij zijn als bedrijf ook afhankelijk van een uitgeverij. Als de boeken nog niet geleverd zijn bij ons, of nagedrukt moeten worden is dit wel normaal. Ook zie ik dat het een schoollevering dus alles wordt eigenlijk geregeld met de school. Indien er dan boeken zijn die ontbreken, dienen wij de melding ook van de school te krijgen. Met vriendelijke groeten, Douae Administratief Ondersteuner Waaslandlaan 8A3 bus 1 9160 Lokeren (België) Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 3 september 2024 11:45 Aan: Klantendienst Studieshop klantendienst@studieshop.be Onderwerp: Boeken niet geleverd You don't often get email from klachten@test-aankoop.be. Learn why this is important ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform