Geachte mevrouw/heer,
Op 04/07/24 bestelde ik 2 paketten bij jullie met referentie 4242502 en 4241431. Aangezien ze voor 30 juli besteld zijn, dienden deze voor 1 september op school (Atheneum Diksmuide, grauwebroederstraat 73) geleverd te worden
Ik stel echter vast dat beide pakketten op de eerste schooldag, 2 september 2024, nog niet geleverd zijn. Ik kreeg ook geen track en trace van PostNL zoals volgens de site gebruikelijk is.
Als ik inlog op de website staat bij een groot deel van beide bestellingen 'verzonden en geleverd'.
Dit heeft er nu toe geleid dat mijn beide kinderen het schooljaar zonder schoolboeken het schooljaar moeten aanvatten. Dit brengt veel extra kosten met zich mee van oa kopies ed. Ik probeerde reeds contact op te nemen, zowel telefonisch, via whatsapp, messenger, via het contactformulier en ik krijg nergens respons. Dit is enorm klantonvriendelijk en onprofessioneel.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 13 september (7 werkdagen) dat alle nodige boeken geleverd worden op Atheneum Diksmuide, grauwebroederstaat 73, 8600 Diksmuide
Met vriendelijke groeten,