Terug

Boek online besteld 06/11/2020 - nog niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: Standaard Boekhandel

13/12/2020

Beste,op 6/11/2020 bestelde ik via het online platform een boek. Aansluitend deed ik via bankoverschrijving het verschuldigde bedrag van 22,99€ op rekening E-commerce BE42 0689 0209 3054 Standaard Boekhandel met ingave van het ontvangen ordernr. 2011018721. Er werd gekozen voor de optie om het boek per post te versturen. Volgens mededeling op de site zou het boek ontvangen worden binnen de 2 à 4 werkdagen.Levering bleef evenwel uit en daarom heb ik mij op 12/11 gericht tot jullie online klantendienst voor nazicht. Ook hierop bleef reactie achterwege en na een rappel kreeg ik pas op 27/11 een bericht van uw klantendienst mevr. Wendy van den Broeck.Op 29/11 heb ik hierop gereageerd en nogmaals mijn betalingsbewijs doorgestuurd waarop ook mijn betaalgegevens en ordernr. terug te vinden is.Tot op heden heb ik geen verdere reactie gekregen van de Standaard Boekhandel.Ik vraag dan ook ten spoedigste geinformeerd te willen worden wat er gebeurd is met dit order en wanneer ik mijn bestelling mag verwachten.Bedankt.

Berichten (2)

Standaard Boekhandel

Naar: E. M.

13/12/2020

Contact: 609907 Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , We hebben je bericht goed ontvangen en geregistreerdonder het nummer 609907. Je mag bij verdere contactensteeds verwijzen naar dit contactnummer. We streven er naar omallevragenbinnen de vier werkdagen te beantwoorden.Omwille van de coronacrisis kan dit mogelijks iets langer duren. Alvast bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, KlantendienstStandaard Boekhandel Je bericht aan Standaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:

Standaard Boekhandel

Naar: E. M.

21/12/2020

Contact: 609907 Onsantwoord Beste, Hartelijk dank voor je bericht. Deze bestelling werd nietgeregistreerd. Er werd contact opgenomen met de klant Met vriendelijke groetJe vraag aan Standaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform