Gisteren bleek plots dat je geen 50% korting meer had met je Bobbejaanland abonnement bij Phantasialand.Leuk dan mag je plots 100 € voor twee ipv 50 € betalen. Dank je Bobbejaanland.Dus men wist dit al minstens een week, maar abonnees verwittigen, nee dat is te veel werk?Wel snel stiekum hun pasvoordelen website aanpassen, zodat men ingedekt is.Maar dan sta je wel met je pas (en ik was blijkbaar niet de eerste) na 2 uur rijden aan de kassa.Natuurlijk is Bobbejaanland op die manier juridisch ingedekt.Kous is af voor hen.Wel voor mij niet, als bedrijf en klantenservice schiet je daar toch enorm te kort.1. Je hebt alle gegevens van je abonnees, een korte email als er iets wijzigt aan de pasvoordelen, is toch het minste wat je kan doen.2. Je kan dan wel zeggen dat je deze voordelen ten allen tijde kan aanpassen. Wat houd je tegen om volgend jaar aan te kondigen dat je met jullie abonnement gratis in Disneyland binnen mag, om dan aan het begin van het seizoen dat plots zonder mededeling te schrappen. Er bestaat ook nog altijd iets van misleiding.3. Je gaat me niet zeggen dat Phantasialand dat plots aan het begin van het seizoen opzegd, net alsof jullie uit te lucht vallen. Iemand van onze groep met een Plopsa abonnement had geen probleem om de 50% korting te krijgen.Dus deel dit zo veel mogelijk, misschien dat men dan bij Bobbejaanland wel enige schaamte kent?