Terug

Blokkering van rekening door bank

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. J.

Naar: Argenta Bank

29/10/2024

Beste . Mijn rekening werd geblokkeerd door Argenta omdat ik mij nog niet was gaan legitimeren op de bank zelf . Dit heb ik dan gedaan op de bank . Puntje bij paaltje nu ben ik 5 dagen verder en is mijn rekening nog steeds geblokkeerd . Ik ben alleenstaande mama !!!!! Het is herfstvakantie . Dit is echt onmenselijk!! En ik word ook van kaske tot de muur gestuurd !!! Want ik moet bellen naar de dienst fraude en die zeggen mij telkens dat ze niet weten wanneer ze mijn rekening deblokkeren ?! Rond uit schandalig !!!!! Dat ze iemand zo kunnen blok zetten dat zelf een alleenstaande moeder geen eten voor haar kind kan kopen dit is echt schandalig !!!! En uitleg krijg je ook niet want ze weten het zelf niet! Heel onvriendelijk en absoluut onmenselijk


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform