Terug

blokkering van het EANnummer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: FLUVIUS

12/07/2023

Beste, na enkele telefoontjes naar de leverancier en naar Fluvius, en na enkele maanden geduldig wachten, komt de aap eindelijk uit de mouw: ons EANnummer staat geblokkeerd bij Fluvius.Een hele uitleg over het omzetten van het systeem waardoor er een enorme lijst van geblokkeerde nummers zijn.Er wordt dagelijks aan gewerkt ... als er tijd is. Dus een timing wanneer dit in orde komt, kan niet gegeven worden. Ongelooflijk dat dit antwoord mag/kan gegeven worden.Wat betekent dit? Moeten we stilletjes, gedwee afwachten? Tot ...?

Berichten (10)

FLUVIUS

Naar: P. V.

12/07/2023

Geachte mevrouw VercruysseUw consumentenorganisatie Test-Aankoop stuurde uw vraag/klacht door naar netbeheerder Fluvius.MAAR. nergens in deze klacht staat er een EAN-nummer noch een verbruiksadres vermeld waardoor we zelfs de klacht niet kunnen registreren, laat staan gericht handelen.We kunnen deze klacht enkel registreren als we ook het aansluitadres kennen.Mag ik je vragen om ons deze gegevens te bezorgen in antwoord op deze mail aub?Steeds tot je dienst.Fijne dag verder.Cindy EyckmansDirectie Klantendienst - Actieve klantgerichtheidKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melleklachtencommissie@fluviuswww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

P. V.

Naar: FLUVIUS

12/07/2023

Beste,EAN-nummer is 541449611001154116 (Pijpestraat 28, 8560 Wevelgem)Met vriendelijke groet

FLUVIUS

Naar: P. V.

14/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

P. V.

Naar: FLUVIUS

15/07/2023

Beste,Bedankt voor uw volledige en duidelijke uitleg. Hopelijk kan ons dossier vlug opgelost worden.Zoals gevraagd, zullen we nog een beetje geduld oefenen. Maar oneindig is deze zeker niet.Hopend op een vlotte afloop.Met vriendelijke groet.

P. V.

Naar: FLUVIUS

11/08/2023

Beste,Kan u mij zeggen of er al vooruitgang is in dit dossier?Ik heb vandaag eens onze meterstanden op vandaag ingevuld en heb de indruk dat ik weet waarom er geen afrekening komt. We produceren te veel en zouden dus een bedrag moeten terugkrijgen. Door de blokkage kan ik zelfs ons voorschotbedrag niet aanpassen.Ik vraag u dus nog eens vriendelijk om ons dossier in orde te brengen. Zoniet zullen we inderdaad verder kijken met TestAankoop wat er moet gebeuren.In afwachting van uw bericht.Met vriendelijke groeten,Vercruysse Petruschka

P. V.

Naar: FLUVIUS

11/08/2023

Beste,Kan u mij zeggen of er al vooruitgang is in dit dossier?Ik heb vandaag eens onze meterstanden op vandaag ingevuld en heb de indruk dat ik weet waarom er geen afrekening komt. We produceren te veel en zouden dus een bedrag moeten terugkrijgen. Door de blokkage kan ik zelfs ons voorschotbedrag niet aanpassen.Ik vraag u dus nog eens vriendelijk om ons dossier in orde te brengen. Zoniet zullen we inderdaad verder kijken met TestAankoop wat er moet gebeuren.In afwachting van uw bericht.Met vriendelijke groeten,Vercruysse Petruschka

FLUVIUS

Naar: P. V.

17/08/2023

Beste mevrouw PetruschkaIk kan u jammer genoeg nog geen goed nieuws brengen.Het staat u uiteraard vrij om verdere stappen te ondernemen.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: P. V.

17/08/2023

Beste mevrouw PetruschkaIk kan u jammer genoeg nog geen goed nieuws brengen.Het staat u uiteraard vrij om verdere stappen te ondernemen.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

P. V.

Naar: FLUVIUS

14/09/2023

Beste,Kunt u mij zeggen of er al nieuws is over ons dossier?We hebben intussen een bijkomend probleem. Eind dit jaar stoppen wij onze zelfstandige activiteit en zal er dus een slotfactuur moeten worden opgemaakt voor de afsluit van onze boekhouding.Zou het tegen dan opgelost zijn?Alvast bedankt voor uw antwoord.Met vriendelijke groeten

FLUVIUS

Naar: P. V.

22/09/2023

Beste klantHet probleem werd jammer genoeg nog niet opgelost.Ik kan u ook geen richatum meegeven.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform