Terug

blokkering van diensten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. T.

Naar: Basic-Fit

14/09/2020

Beste, Ik heb op 8 sep 2019 een comfort abonnement genomen bij Basic Fit voor mijn zoon B, omdat hij nog geen 16 jaar was op het ogenblik van het afsluiten van het abo heb ik dit op mijn naam genomen. Hij is hier steeds alleen mee gaan fitnessen (wat voorwaarde is van een comfort abo). Op een gegeven moment werd de kaart geblokkeerd (jan 2020) omdat bleek dat dit niet mocht. Sindsdien ben ik verplicht om te blijven betalen, maar kan de kaart niet gedeblokkeerd worden. Na heel lang proberen: telefonisch support (zijn ze mee gestopt), e-mails worden niet beantwoord, uiteindelijk via Twitter (want ja imago is wel belangrijk voor basic fit in tegenstelling tot klanten service) toch wat contact gehad. Resultaat was een QR code waarmee we een nieuwe kaart konden afhalen aan de self service kiosk (betalend 5 EUR, waarom weet ik ook niet want wat mij betreft zou die oude kaart nog perfect gekund hebben). Bij het testen van de kaart aan toegangspoort, hetzelfde. Dus ik heb een nieuwe kaart 'gekregen', betaald eigenlijk, probleem is nog steeds hetzelfde. Gesproken met bediende die aanwezig was, kon/wilde me niet verder helpen. Kortom 8 maanden later staan we nog steeds even ver, intussen word ik wel verplicht het abo geld te blijven betalen. Wat mij betreft is het een of het ander: of ze geven de kaart vrij (zonder extra kosten) of ze geven me de kans het contract vroegtijdig te beëindigen, maar op deze manier ben ik alleen de pineut. Alvast bedankt om deze zaak even te bekijken,dank,P

Berichten (3)

Basic-Fit

Naar: P. T.

14/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

P. T.

Naar: Basic-Fit

14/09/2020

Bedankt Basic-Fit om een standaard automatisch gegenereerde mail toe te sturen (die je ook in de 641 vorige klachten via Test Aankoop kon terugvinden), nu nog een oplossing. Een tip als het steeds erg druk is: wat meer personeel aanwerven voor de klantendienst,mvg,

Basic-Fit

Naar: P. T.

14/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform