Beste mevrouw, Beste heer,We hebben al een paar maanden een aantal keer een probleem met de PAY&GO sim-kaart. Nu gaat het om de sim-kaart van Aurora Luijten met het telefoonnummer 0476 39 72 31, waarvoor we al een klacht indiende in verband met de 10 euro die niet meer op de SIM-kaart stond bij de aankoop van deze SIM-kaart. Maar deze SIM-kaart werd na 31 dagen geblokkeerd, terwijl we geen herlaadbonus hebben aangevraagd maar gewoon een PAY&GO simkaart kochten. Hierover staat het volgende in de algemene voorwaarden 'Om de geldigsheidsduur van je Pay&Go-kaart te kennen, vorm #121# op je gsm en druk op de beltoets of bel naar het gratis nummer 1911 vanaf je Pay&Go-kaart.Je Pay&Go-kaart is 12 maanden geldig vanaf het moment dat je voor de eerste keer belt of gebeld wordt. Dat betekent dat je 1 jaar hebt om je belkrediet op te gebruiken of je kaart te herladen.Telkens je je kaart herlaadt voor € 5 wordt de geldigheidsperiode met 1 maand verlengd.Telkens je je kaart herlaadt voor meer dan € 5 wordt de geldigheidsperiode met 12 maanden verlengd.Tijdens de laatste maand waarin je herlaadkaart geldig is, hoor je een verwittigingsbericht wanneer je een oproep tot stand brengt.Na de vervaldag kun je niet meer bellen, sms’en, enz. Je hebt op dat moment nog 7 dagen om te herladen, zodat je je Pay&Go-kaart opnieuw kunt gebruiken.'Deze sim kaart is pas midden juli de eerste maal gebruikt, dus nog geldig tot midden juli 2024. Echter kregen we een herinnering die zij dat haar SIM-kaart verliep en zou worden geblokkeerd. Maar volgens ons werden de regels voor de herlaadbonus gehanteerd. Dit kan niet, want deze kochten we niet aan. Zou het mogelijk zijn om haar sim-kaart per direct terug te deblokkeren, want ze heeft haar telefoon nodig vanaf 1 september. Hopelijk moeten we niet blijven klachten schrijven, want dat is heel vervelend en frustrerend. Met vriendelijke groeten, Hilde Juchtmans