Terug

Blokkering rekening en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: bpost

14/12/2022

Beste,Enkele weken terug stond ik in de Albert Hein aan de kassa om mijn aankopen te betalen.Toen ik wilde betalen met mijn Bpost kaart werdt dit geweigerd.Ik heb dan mijn vriendin moeten bellen om de rekening te komen betalen, want meerdere pogingen met mijn kaart bleven uit..Direct erna, ben ik naar het Bpost kantoor gegaan om uitleg te vragen.Hier zei men mij dat mijn rekening als persoon was geblokkeerd, dit vanaf 3/12.Verder kreeg ik geen uitleg, enkel dat ik binnen de 30 werkdagen, u leest het goed, 30 werkdagen, een mail zou ontvangen,met verdere info...Na veel telefoontjes, ook naar jullie , en een dreig mail naar Bpost met verdere juridische procedures,kreeg ik plots een mail van ene Kurt Lambrecht. Hij schreef dat hij, zonder verdere verantwoording tegenover mezelf, mij kon schrappen, en dat hij ons een aangetekende brief had verstuurd hiervoor, ergens eind september...September en november zaten mijn vriendin en ik in Suriname, het Amazone woud van Suriname...Dus geen enkele mogelijk om mezelf hierin te verdedigen , volgens Kurt...Kan dit ?Waarom geen bericht via mijn Bpost inbox? Of wat dan ook? Gsm, mail..?Na lang zoeken ben ik via de Kurt te weten gekomen, hoe ik het resterende bedrag op de Bpost rekening, terug kan vorderen..Alvast dat zegt hij...Na 9 dagen, 2 mails , geen idee hoeveel telefoon tjes, staat het bedrag nog altijd niet op mijn nieuweandere bank uiteraard rekening .. Niemand reageert, opnieuw , niemand wil info geven om mij, als consument , gerust te stellen of maar iets van info te geven.. We zijn december , de maand wanneer men cadeaus koopt, feestjes voorbereid, en fucking rekeningen betaald!!!Ik sta 2 weken achter met rekeningen betalen.. waar blijft Bpost hun verantwoordelijkheid, en Kurt Lambrecht, dit is blijkbaar niet uw enige farce.. graag wat verantwoordelijk, hier en nu.., Benjamin Van den Haute

Berichten (2)

bpost

Naar: B. V.

14/12/2022

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email et nous allons en assurer le suivi dans les meilleurs délais.Bien à vousCustomer Services - bpost banque SAPlainte@bpostbanque.be ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte,We hebben uw mailbericht goed ontvangen en we zorgen voor een zo snel mogelijke afhandeling.Met vriendelijke groeten,Customer Services - bpost bank SAKlacht@bpostbank.be

bpost

Naar: B. V.

14/12/2022

De referentie van uw dossier moet worden vermeld in het onderwerp van al uw mededelingen: C22-006091-F9Geachte,Wij hebben uw e-mail van 14/12/2022 goed ontvangen en met de meeste aandacht gelezen.Wij signaleren u dat wij in onze dienst een dossier hebben geopend en dat wij opnieuw contact met de klant zullen opnemen van zodra wij over meer informatie beschikken.Met vriendelijke groeten.bpost bank - Customer Services


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform