Terug

Blokkering account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. W.

Naar: VINTED

27/12/2023

Beste, Mijn Vinted account werd op 24/12/23 definitief geblokkeerd omdat ik 2 maal de vingertandenborsteltjes van Difrax geupload heb. Na deze de eerste keer te uploaden kwam er een zwarte balk onder de advertentie te staan met daarin 'in behandeling'. Nadien zag ik dat het artikel niet geupload was en heb ik het een tweede keer geupload. Op dat moment was ik me er niet van bewust dat het verboden is om dergelijke artikelen te koop aan te bieden. Het waarschuwingsbericht van Vinted heb ik pas gelezen nadat ik het artikel al voor de 2de keer had geupload. Hier was geen kwaad opzet of dergelijke in het spel, ik koop en verkoop voornamelijk babykleding en speelgoed dat nog in heel goede staat is. Ik zou u willen vragen uw beslissing te herzien en mijn account te deblokkeren. Persoonlijk vind ik Vinted een erg goede en gebruiksvriendelijke app en zou het heel spijtig vinden dat ik hierdoor definitief geblokkeerd blijf. 

Berichten (2)

VINTED

Naar: N. W.

27/12/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: N. W.

29/12/2023

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform