Terug

Blokkering account

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Basic-Fit

25/07/2023

Beste,Toen ik zondag naar de Basic Fit wilde gaan en mijn qr code scande, wilde de deur niet openen. Er was ook niemand aanwezig die me hierbij kon helpen. Op de app stond dan dat de qr code niet werkte omdat dit met een andere telefoon was verbonden. Toen ik dit checkte stond erop dat het wel gewoon met mijn telefoon verbonden was. De dag erop ben ik teruggekeerd en werkte het alweer niet. De medewerker wist me toen te vertellen dat dit kwam omdat ik meer dan een maand geleden eens een handdoek was vergeten meenemen. Ze hebben dan mijn account geblokkeerd. Hier is mij niks van gezegd en de betaling ging nog wel gewoon door. Ik heb de algemene voorwaarden nog eens nagelezen en ook hierin stond er niks over het blokkeren van een account. Ik heb de klantendienst gecontacteerd en zij hebben me ook niet verder geholpen.

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: A. D.

25/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform