Terug

Blokkering account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: VakantieVeilingen

08/10/2022

Ik won in Augustus een veiling die ik meteen wilde betalen. De betaalapp op hun website werkte niet waarna ik meteen contact opnam, zonder reactie. Enkele weken later kreeg ik brief van incasso waar ik uiteraard niet mee akkoord ging. Vakantieveilingen zou dit oplossen en mijn betaling laten vervallen gezien het hun schuld was.Intussen zijn we middsn Oktober, tientallen mails verder.Ik blijf brieven krijgen van incasso, mijn account op hun website blijft geblokkeerd en ik kan geen gebruik maken van de gewonnen veiling.Er werd mij al meermaas beloofd dat het opgelost ging worden. Dat ze mijn account gaan deblokkeren en de veiling te vervallen komt.Dit sleept nu al 3 maanden aan en ik krijg maar geen oplossing van VakantieveilingenIk wil gebruik kunnen maken van mijn veiling Zonder problemen

Berichten (6)

VakantieVeilingen

Naar: L. V.

08/10/2022

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 2157149. Op dit moment is het erg druk bij ons op de klantenservice. We doen ons best om jouw vraag binnen 7 dagen te beantwoorden.   Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

VakantieVeilingen

Naar: L. V.

12/10/2022

Hi Klachtenbox, Je hebt van ons nog geen bericht ontvangen, maar we zijn je niet vergeten. Het is wat drukker dan normaal waardoor we nog niet aan je vraag of klacht zijn toegekomen. We willen je vragen geen nieuwe berichten te sturen, we zorgen zo snel mogelijk voor terugkoppeling op je vraag! Mocht je inmiddels al een antwoord hebben gevonden of is je vraag niet meer nodig, wil je dit dan aan ons laten weten? Dankjewel voor je geduld! Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

VakantieVeilingen

Naar: L. V.

27/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

L. V.

Naar: VakantieVeilingen

28/10/2022

Beste,Sorry maar dit is toch een grap?!Ik heb mailverkeerd van 20 pagina’s bijgevoegd over welke veiling het gaat.Ik ben het echt meer dan beu dat jullie altijd zo lax zijn in het geven van antwoorden.Ik heb al 3 maanden een geblokkeerd account en kan nog steeds geen gebruik maken van mijn gewonnen veiling en blijf maar berichten van incasso ontvangen.Als jullie nu niets ondernemen stap ik gewoon naar de politie want dit is te gek voor woorden!

VakantieVeilingen

Naar: L. V.

28/10/2022

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 2212281. Op dit moment is het erg druk bij ons op de klantenservice. We doen ons best om jouw vraag binnen 7 dagen te beantwoorden.   Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

VakantieVeilingen

Naar: L. V.

01/11/2022

Hi Klachtenbox, Je hebt van ons nog geen bericht ontvangen, maar we zijn je niet vergeten. Het is wat drukker dan normaal waardoor we nog niet aan je vraag of klacht zijn toegekomen. We willen je vragen geen nieuwe berichten te sturen, we zorgen zo snel mogelijk voor terugkoppeling op je vraag! Mocht je inmiddels al een antwoord hebben gevonden of is je vraag niet meer nodig, wil je dit dan aan ons laten weten? Dankjewel voor je geduld! Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform