Terug

Blokkering account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. C.

Naar: VINTED

09/09/2021

Hallo, ik ben nu enkele maanden fervent gebruiker van Vinted. Door misverstanden heb ik enkele items in verkeerde categorie geplaatst, en daardoor ben ik nu geblokkeerd. Het betreft wat decoratie, die ik in categorie decoratie/planken had gezet, en een PlayStation spel, waar blijkbaar 18+ op stond, ik wist niet dat deze niet toegelaten zijn op vinted en had het in categorie videogames/spelconsoles gezet. Zo waren er een paar, onbewust van mijn fout heb ik die opnieuw geplaatst, en zo werd ik geblokkeerd. Laatste waarschuwing was voor een magneetje, dat had ik in schoolspullen geplaatst, omdat jeugd dat toch gebruikt, en lap…ik werd permanent geblokkeerd ! Achteraf zeggen ze dat magneten niet toegestaan zijn, terwijl vinted er vol van staat…in zelfs categorieën zoals gordijnen bvb…Ik heb bijna 2500 veilingen geplaatst, heb massa’s positieve feedback al gekregen, en was me echt van geen kwaad bewust. Ik gesprek met vinted kan ik niets oplossen.Ze kunnen in mijn profiel zien dat het vooral kleding, juwelen, speelgoed en babygerief is dat ik verkoop, dus dat is toch geen criminaliteit ??? Ik hoop hier wat hulp te krijgen, zodat ik vinted toch kan blijven gebruiken.Dankjewel ??

Berichten (19)

VINTED

Naar: H. C.

09/09/2021

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: H. C.

09/09/2021

Hello there, 👋Thank you for reaching out to us, I'll be glad to assist you today.I'm really sorry to hear about this inconvenience with your account.Do me a big favour, could you please provide me with your username? So that we can take a look at your account and further assist you.I'll appreciate it.Kind regards,Axel Team Vinted.

H. C.

Naar: VINTED

09/09/2021

Mijn accountnaam is Snoopieke

VINTED

Naar: H. C.

09/09/2021

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: H. C.

09/09/2021

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

H. C.

Naar: VINTED

10/09/2021

Ik wacht nog steeds...

VINTED

Naar: H. C.

10/09/2021

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

H. C.

Naar: VINTED

11/09/2021

DATA NOT AVAILABLE

VINTED

Naar: H. C.

11/09/2021

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: H. C.

11/09/2021

Hello, Hilde,Thank you for getting in touch.I'm sorry that we had to block your account. I understand that it must be very frustrating for you.Could you please provide us with your username on Vinted?Please get back to us within 48 hours. Otherwise, we will have to close this thread.Kind regards,Rose Team Vinted

H. C.

Naar: VINTED

11/09/2021

Jullie weten mijn account al : Snoopieke

VINTED

Naar: H. C.

11/09/2021

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: H. C.

11/09/2021

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: H. C.

13/09/2021

Hello, Hilde,Thank you for providing your username.Unfortunately, I see that you've ignored our warnings about violating our catalogue rules.Since we warned you many times, we had no choice but to block your account permanently.Even though your account is blocked, you can still access your messages using the Internet browser and the app (check if it's up to date!). This way you can communicate with your buyers and sellers and finish the ongoing transactions.You can also transfer the amount from your Vinted wallet by making a payout to your bank account, as usual.Have a nice day.Rose Team Vinted

VINTED

Naar: H. C.

14/09/2021

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/20780063/1632060262/55ae006b128e11eb394661705cba2d93Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

H. C.

Naar: VINTED

14/09/2021

Totaal niet tevreden…

VINTED

Naar: H. C.

14/09/2021

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: H. C.

14/09/2021

Hello,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address. Best wishes,Vytenis Team Vinted

VINTED

Naar: H. C.

15/09/2021

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/20813721/1632132165/48f05799e883b7ef220c903b19725d7eHet ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform