Terug

Blokkering Account Wegens Veiligheidsredenen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: VINTED

19/05/2022

Beste,Gisterenavond werd mijn account geblokkeerd wegens veiligheidsredenen. Ik weet niet exact hoe het komt. Ik heb meteen mijn identiteit bevestigd met de juiste middelen zoals gevraagd via mijn creditcard en ook nog eens via een bankafschrift. Ik weet niet hoe ik antwoord moet verwachten hierop want ik kan niet ip mijn berichten en weet ook niet hoe lang het zal duren vooraleer ik terug op mijn profiel raak.Er had iemand mij proberen te contacteren via e-mail op een verkoop op deze manier via paypall te organiseren maar dat heb ik geweigerd. Meteen erna heeft die persoon mij geblokkeerd op vinted. Misschien is het hierdoor? Ik had ook net 2 nieuwe artikelen upgeload. Er staat echter nog geld op mijn account, ik moet nog pakjes ontvangen én versturen. Maar op dit moment kan ik niks doen. Het is belangrijk voor dat ik zo snel mogelijk terug op mijn account kan.

Berichten (3)

VINTED

Naar: J. D.

19/05/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

J. D.

Naar: VINTED

19/05/2022

My previous message was in Dutch, so I will send it in English as well. Dear, Last night my account was blocked for security reasons. I do not know exactly how it happened. I immediately confirmed my identity by the proper means as requested through my credit card and also through a bank statement. I don't know how to expect a reply because I can't get to my messages and I don't know how long it will take to get back on my profile. Someone had tried to contact me via e-mail to organise a sale via paypall but I refused. Immediately after that, that person blocked me on vinted. Maybe it is because of this? I had also just uploaded 2 new items.However, there is still money in my account, I still need to receive and send packages. But right now I can't do anything. It is important for me to get back on my account as soon as possible.

VINTED

Naar: J. D.

19/05/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform