Terug

Blokkering account - klanten"service" nihil!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: AH - Albert Heijn

07/08/2024

Ik bestel al zeer geruime tijd online bij AH (2j!), dat ze dan vervolgens leveren bij mij thuis. Gisteren hebben ze, zonder enig contact, via een standaard mail laten weten dat ze mijn account hebben geblokkeerd, en niet meer zullen leveren bij mij. Reden: sinds enige tijd leveren ze vaak ofwel niet het aantal bestelde producten (bv 5 stuks ipv 8), of leveren ze producten (meestal diepvries) helemaal niet mee (waarvoor je dan uiteraard wel moet betalen!), verse producten zoals groenten en fruit, ofwel beschadigd (door transport of omdat ze dit onderaan een zak steken en daarop zwaardere zaken opzetten) ofwel bedorven (als in beschimmeld/rot). Telkens geef ik dit mee aan de chauffeur (ik doe steeds een quick check als ze leveren) en krijg ik te horen dat ik via de app de ontbrekende producten moet aangeven. Wat ik dan ook doe... Ik heb meermaals met de klantendienst gebeld dat ze hier beter op moeten letten, dat ik het dan beter ergens anders kan kopen en telkens garanderen ze hiermee beter om te gaan en ik dat via de app moet aangeven zodat ze dit beter kunnen opvolgen... Ik krijg dit dan gecompenseerd bij mijn volgende bestelling maar dat kan niet de bedoeling zijn, je moet het eerst betalen om dan terug te krijgen bij een volgende bestelling en ik moet dan nog steeds naar de winkel lopen wat ik net met deze thuisleveringen wil vermijden. Maar betalen voor ofwel rotte/bedorven producten of voor producten die je niet krijgt, is niet ok! Tot gisteren ik plots een mail krijg waarin AH beweert dat ze bij controle ZEKER zijn dat alles compleet geleverd werd en volgens kwaliteit en ze dus mijn account blokkeren. Ze beweren zelfs dat er iemand van de klantendienst mij gecontacteerd heeft, en vragen naar hoe het contact geweest is. NIEMAND heeft mij van AH gecontacteerd. Er stond meer dan 70€ open aan producten die er weer niet bijzaten. Dat moet ik uiteraard niet betalen! Maar klantendienst is van het kastje naar de muur, en terug... Niemand "kan" (lees: wil) helpen en houden zich van de domme.

Berichten (17)

N. B.

Naar: AH - Albert Heijn

15/08/2024

Gezien de soortgelijke klachten die ik hier lees over jullie en zelfs de winkels in Mechelen/Vilvoorde massa’s klachten krijgen over de online bestellingen, verbaast het helaas niet (meer) dat jullie op niets reageren… jullie eigen winkelmedewerkers begrijpen jullie manier van werken niet… maar krijgen wel alle miserie over hen heen… Jumbo zal er alleen maar door groeien 😉

AH - Albert Heijn

Naar: N. B.

16/08/2024

Beste ,Ik zie helaas geen duidelijke klacht hierin staan, ik kan hier dus niet inhoudelijk op ingaan.Met vriendelijke groet,StacyAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 15-8-2024 20:30Aan: klantenservice@ah.beOnderwerp: Nieuw bericht van NATHALIE B‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.thread::iE3GELqMFse1jXslA3ZIxEY::

N. B.

Naar: AH - Albert Heijn

16/08/2024

Je neemt dan duidelijk de tijd niet om de klacht door te lezen. Ok dan, blokkeren is 1 ding! 70€ terugstorten aan producten die ik niet heb ontvangen van de laatste bestelling! Deblokkeren hoeft niet aangezien ik reeds een andere leverancier heb die WEL leveren wat ik bestel. Dus de terugstorting volstaat! Kan je dit dan wel lezen? Dank bij voorbaat!

AH - Albert Heijn

Naar: N. B.

17/08/2024

Beste ,Graag zie ik het rekeningnummer van klant met mailadres;nathaliebober@yahoo.comWe kunnen dan een terugbetaling van de artikelen die nog verrekend moesten worden, terugbetalen.Ik zie graag via een reply op deze mail het rekeningnummer van de klant.Dank alvast.Met vriendelijke groet,VittoriaAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 16-8-2024 17:00Aan: klantenservice@ah.beOnderwerp: Nieuw bericht van NATHALIE B‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.thread::BzIt2Yy8EnKpU6fr3cmEk0Y::

N. B.

Naar: AH - Albert Heijn

17/08/2024

Beste, mijn rekeningnummer BE95063606048658 Opgelet want jullie hebben alle producten die niet geleverd werden mooi geannuleerd NA de levering toen jullie mij blokkeerden dus gelieve het VOLLEDIGE BEDRAG terug te storten… Btw: jullie zetten in de mail dat zonder aanvullend bewijs jullie mijn account niet deblokkeren… hoe kan je aanvullend beeldmateriaal sturen van producten die je niet hebt gekregen?!?

AH - Albert Heijn

Naar: N. B.

19/08/2024

Beste Nathalie,Voor een snelle reactie kan je het beste vragen als deze eenvoudig stellen via de chat op onze websiteKlantenservice Albert Heijn (ah.be)of AH app of telefonisch door te bellen met gratis telefoonnummer 0800-77705.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenservice Bezoek ons op www.ah.nl --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 17-8-2024 17:15Aan: klantenservice@ah.beOnderwerp: Nieuw bericht van NATHALIE B‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.thread::gI1Y-6uJFqGBgxphZCRMrUY::

N. B.

Naar: AH - Albert Heijn

19/08/2024

Hoe jullie hebben mij geblokkeerd dus kan niets doen via de app of klantendienst sturen ze mij wandelen! Je vroeg mijn rekeningnummer als antwoord op dit bericht, wat ik ook heb gedaan dus ik ga ervan uit dat u dan het nodige doet!

AH - Albert Heijn

Naar: N. B.

20/08/2024

Beste Nathalie,Beste Nathalie,Ondanks de extra controles op jouw bestellingen hebben we toch nog meerdere (kwaliteits)klachten van je ontvangen. Omdat wij er zeker van zijn dat jouw bestellingen volledig en van de juiste kwaliteit zijn afgeleverd, hebben we besloten dat we je niet langer van dienst kunnen zijn.Jouw account is geblokkeerd en het is niet meer mogelijk nieuwe bestellingen te plaatsen. Al geplaatste bestellingen zullen niet worden geleverd. Mocht je echter (aanvullend) bewijs hebben dat jouw (kwaliteits)klachten toch terecht zijn, dan ontvangen we dat graag alsnog. Zonder (aanvullend) bewijs kunnen wij jouw reactie helaas niet in behandeling nemen.Uit je account is gebleken dat je geen abonnementen of koopzegels bij ons had.Met vriendelijke groet,SteffieAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 19-8-2024 18:30Aan: klantenservice@ah.beOnderwerp: Nieuw bericht van NATHALIE B‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.thread::SbpPmVCuGEqXpR1HGy0SvEY::

N. B.

Naar: AH - Albert Heijn

20/08/2024

Dank voor uw standaard mailtje dat niets ter zake doet! Lever maar zelf bewijs van jullie controles! Hoe kan ik aanvullend bewijs sturen van zaken die ik NIET heb gekregen?! Terugstorten zoals gevraagd en stoppen met deze belachelijke automatische mailtjes aub!

N. B.

Naar: AH - Albert Heijn

25/08/2024

Beste AH, graag actie… ondanks jullie mijn rekeningnummer vragen om alles in orde te brengen, om alsnog contact op te nemen met jullie klanten”dienst”, heb ik het toch gedaan, maar zoals verwacht geven ze daar mee dat ze mij niet kunnen helpen, ondanks ik naar de leuke conversatie hier wees… “we zijn niet op de hoogte, we kunnen u niet verder helpen, fijne dag nog” en dan gewoon afleggen!!! Dus gelieve deze ridicule situatie af te ronden en mij mijn geld terug te storten ipv te beloven dat jullie dit gaan doen het NIET doen!

N. B.

Naar: AH - Albert Heijn

09/09/2024

Zoals veracht geen enkele reactie meer en geen enkele terugbetaling!!! Schandalig bedrijf jullie! Hier op Testaankoop doen alsof jullie willen “helpen” maar dan gewoon alles erna negeren… wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten????!!

AH - Albert Heijn

Naar: N. B.

11/09/2024

Beste Nathalie,Ik raad je aan om even contact op te nemen met ons viaKlantenservice Albert Heijn (ah.be)daar kunnen wij je het beste verder helpen.Ik hoop jehierbijvoldoendetehebbengeïnformeerd, maarmochtjenaaraanleidingvanmijnmailnogvragenofopmerkingenhebbenkunjealtijdnogeenkeercontact metonsopnemen.Wist jedatjeookmetonskuntchatten? Zohebjenógsnellereenreactie!Met vriendelijke groet,BrianAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 9-9-2024 6:45Aan: klantenservice@ah.beOnderwerp: Nieuw bericht van NATHALIE B‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.thread::HBYRaXXIFneeRXWu5Sw4WEY::

N. B.

Naar: AH - Albert Heijn

11/09/2024

Hoe vaak gaan jullie dit nog zeggen? En hoe vaak moet ik zeggen dat als ik dat doe, naar jullie klantendienst bellen, ze daar dan doodleuk zeggen dat er niets wordt gedaan!! Een oplossing aub ipv deze zinloze antwoorden die tot niets leiden!!!

AH - Albert Heijn

Naar: N. B.

13/09/2024

Beste Nathalie,Je kunt het beste een chat starten dan kunnen wij onder jouw naam alles registreren en uitzoeken via deze weg werkt dat helaas niet goed.Met vriendelijke groet,BrianAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 11-9-2024 17:45Aan: klantenservice@ah.beOnderwerp: Nieuw bericht van NATHALIE B‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.thread::Analn6W3HnKbkztwJ4mo70Y::

N. B.

Naar: AH - Albert Heijn

17/09/2024

Ok en via de chat antwoordt er niemand... dit is al de 3e keer dat ik probeer, over verschillende dagen heen, zonder enig gevolg... Vb in bijlage... En zo kan ik er nog wel wat opsturen! Als ik bel, dan is het nog dramatischer! Daar gooien ze gewoon de telefoon neer!

N. B.

Naar: AH - Albert Heijn

17/09/2024

Voilà in bijlage bewijs van hoe jullie werken! Zwart op wit, hoe jullie mensen afwimpelen, hier om dan via jullie klantendienst hetzelfde te doen... Walgelijk gewoon! Graag mijn geld terug!!!!

N. B.

Naar: AH - Albert Heijn

27/10/2024

En ik blij hier de vraag stellen tot er wordt terugbetaald! Jullie doen hier beloftes om aan andere mensen te “tonen” dat jullie oplossing bieden, verwijzen dan steeds door naar jullie chat of “klantendienst” (want dat kan je bij jullie helaas zo niet noemen), die je dan UITLACHEN en zeggen “mevrouw, we krijgen zo dagelijks 10-tallen klachten binnen, en we doen er nooit iets mee, voor jou dus ook niet!” En leggen dan de telefoon neer!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform