BesteOp 11 juni 2021 rond 08.00 uur merkten mijn man en ik dat we plots niet meer konden telefoneren, sms'en en 4G gebruiken met onze smartphones (wat voordien perfect werkte). Inkomende gesprekken konden we wel aannemen en mails alleen via Wifi.We contacteren dadelijk de helpdesk van Telenet, waar men ons probleem noteert en ons zegt het met een hoge prioriteit te zullen behandelen en oplossen. Wij zijn business klant en mijn echtgenoot werkt buitenshuis en moet voor zijn job mobiel kunnen werken. Men stuurt ons ook naar de winkel van Telenet omdat onze simkaarten stuk zouden zijn. In de winkel verzekert men ons dat dit niet het geval is, maar dat het probleem gekend is en bij Telenet zelf ligt. Dus opnieuw bellen met de helpdesk, maar vermits het weekend is, zal het probleem pas maandag aangepakt worden. Tot op heden, 2 juli, en na ettelijke telefoontjes en uren aan de telefoon hangen met de helpdesk en de technische dienst van Telenet blijft het probleem aanslepen, telkens met de verzekering dat het met hoge prioriteit behandeld wordt. Vermits er geen enkele verbetering in de toestand kwam en er tot dan geen enkele reactie of informatie van Telenet uit naar ons toe kwam, hebben we zelf moeten vragen om een tijdelijke oplossing te bekomen via een bijkomende simkaart. We hebben op 23/06 elk een tweede simkaart gekregen zodat we zelf ook kunnen bellen en 4G gebruiken tot 10GB. Het abonnement voor deze 2 nieuwe abonnementen zal gratis zijn, heeft men ons verzekerd. Tot op heden hebben we nooit enig bericht van Telenet gekregen over de stand van zaken. Elk contact dat er geweest is, was steeds ons initiatief. Alle beloftes die gedaan werden, zijn steeds mondeling gegeven en leverden tot op heden nog geen resultaat op.Wij wensen dat onze oorspronkelijke telefoonnummers opnieuw actief worden gemaakt en alle geblokkeerde betalende diensten opnieuw kunnen gebruikt worden zodat de 2 tijdelijke simkaarten kunnen gedeactiveerd worden. We wensen ook een compensatie voor de periode dat we deze niet konden gebruiken via ons abonnement evenals het gratis gebruik van de 2 tijdelijke simkaarten.